Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Sissi-mor er SÅ fornøyd med sine barn!!

Av sissi-mor - 6 april 2008 17:51

Jeg har så lett for å klage på ungene når det er noe jeg ikke liker eller synes om, så NÅ skal jeg virkelig skryte av dem!

Nå er de ute i carporten og legger om dekk, fra vinterdekk til sommerdekk!


Jeg er så glad for at jeg slipper å gjøre det selv, for det er et veldig kjedelig arbeid, synes jeg. Spesielt etter en arbeidsdag.


Men nå slipper jeg det, jeg som er velsignet med så hjelpsomme og snille barn.

 
 
Charlotte

Charlotte

6 april 2008 17:59

Wow, duktiga barn!! Vi ska väl byta däck nästa helg hoppas jag. Men stora M tror det ska bli snö igen... det tror inte jag. Jag skriver mer imorgon i min blogg... jag har inte så stor lust idag. Ha en fin kväll!!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

6 april 2008 18:06

Charlotte: Ja, de har sine sider:) Blir det snø så får vi bare la bilen stå. Synes det er forferdelig å slite ned piggene på bar asfalt også...

 
Elzie

Elzie

6 april 2008 18:14

Vilka snälla barn du har Sissi. Det är inte kul att byta däck, men det måste ju till.
Hoppas du får en bra vecka.
Kram Elzie

http://essemia.blogspot.com

 
Ingen bild

Marit

6 april 2008 18:29

Nå kan jeg jo kjøre på skolen i morra!

 
Ingen bild

Sissi

6 april 2008 19:53

Elzie: Nei, det er ikke i det hele tatt noe morsomt. Men gjøres må det jo..

Marit: Nei, du kan ikke kjøre til skolen i morra nei! Bensinen er dyr, og du kan ta GRATIS skolebuss:)

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

6 april 2008 22:53

Vilka barn det är så roligt med barnen/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

7 april 2008 08:03

Dockmamman: Jo, det er som jeg sier; de har sine sider! De er egentlig dyktige og hjelpsomme, jeg kan vel kanskje ikke si annet dersom jeg skal være ærlig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards