Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Homofil??? Ut av skapet !!

Av sissi-mor - 6 april 2008 17:25

Det er en sak jeg lurer på, og det er hvorfor homofile kjendiser på død og liv SKAL stå offentlig frem og fortelle all verden at de er homofile! Alltid er det en eller annen gruppe eller enkeltpersoner som står frem og KREVER at den som de "tror" eller "mistenker" er homofil skal "innrømme" det...

Blir JEG kjendis en gang, er det ingen som mener at JEG må innrømme at jeg er heterofil, for eksempel.  Hvorfor er det slik?


Er det viktig for meg om min mannlige favorittskuespiller har dame eller mann til kjæreste? Blir en poliktiker BEDRE dersom "alle" vet om han er homofil eller ikke? Er et menneske "mindre verd" dersom det forelsker seg i en av sitt eget kjønn, f.eks?


Jeg synes det er så irriterende unødvendig at det kreves at den og den skal STÅ FREM, eller KOMME UT AV SKAPET...og "avsløre" sin legning. Som om det skulle være en forbrytelse. Det er vel forresten ikke så veldig lenge siden homofili faktisk VAR straffbart...

Angår det egentlig noen hvilket kjønn alle andre har på sine partnere?


Man har kanskje ikke så store problemer i livet når man "bare" ergrer seg over om en kjent person på tv er homofil eller ikke....

 
 
Charlotte

Charlotte

6 april 2008 17:44

Först: vackra bilder från Norge, tänk den som fick bo så vackert.
Ja du, det du skriver om har jag också undrat, är det inte privatlivet just privatliv. En musiker/skådespelare är väl lika bra oavsett läggning tycker jag. För mig spelar det ingen roll alls. Många gånger måste jag säga att det är lättare att jobba tillsammans med homosexuella män än de som är hetro. Man får vara ifred för dem, det går att snacka bättre med dem också i varjefall de som jag mött under min studietid. Men varför ska kändisar tvingas att komma ut ur skåp och gardrober? Haha... som om de suttit fängslade i ett skåp hela tiden. Tycker jag bättre eller sämre om dem för det? Eller är det bara för att vi som är hetro ska veta om det så vi inte förälskar oss i "fel" person. Det är märkligt det hela.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

6 april 2008 17:51

Charlotte: Jeg skjønner ikke hvorfor det er skal være slik, derfor spurte jeg i bloggen. Kanskje noen vet??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards