Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Regn, regn og regn

Av sissi-mor - 4 april 2008 07:58


I dag siler regnet ned. Ikke voldsomt regn som fosser ned, men slikt stille, trist regn som rett og slett renner rett ned uten opphold.


Ungene er sure fordi M tok bilen, slik at de må gå. De hadde helst sett at de ble kjørt, men det tar like lang tid å kjøre som å gå. De kan gå rett bort til skolen på en gangvei, mens jeg må kjøre rundt sentrum, og det tar tid.


Ingen planer for dagen, bortsett fra å vaske kjøkkengolv, golvet ute i gangen og så badet. Men badet er så lite at det tar heller ikke lang tid. Så blir det vel å sette på en av de evinnelige vaskemaskinene da...men det er fast prosedyre for omtrent hver dag, så.....


Så har jeg FRIHELG og fri hele neste uke. DEILIG:)

 
 
Charlotte

Charlotte

4 april 2008 08:26

God morgon, jag ska sätta fart med mitt idag och så hoppas jag blir klar före lunch så att jag kan sätta mig ner och bara njuta av rent hus. Stora M är borta tills i kväll, vet inte när han kommer men jag hoppas på en lugn fridfull kväll. Svårt att slita mig från datorn så vem vet jag kanske tittar inom allt eftersom jag blir klar med städningen.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 april 2008 08:32

lotta: Jeg skal være rask med husarbeidet i dag, jeg også. Bra jeg tok en del i går, og det ble koselig med ommøbleringen:)
A regner med at hun kommer hjem FØR 14 i dag, selv om hun skal sitte igjen en stund etter det obligatoriske. Se innlegg over dette!

 
Yvonne

Yvonne

4 april 2008 09:55

Du är hjärtligt välkommen till mej....här är det strålande soool!
Vi kunde ha våra koppar med oss ut och siita i solväggen o bare ha det koselig!
Men det är klart, det är nog högste natta innan du kommer hi9t, det är lång väg....men om jag bäddar i gästsängen så tar vi solen imorgon....!?

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 april 2008 11:24

yvonne: takk for innbydelsen:) Står det en våt kråke utenfor hos deg en dag er det nok jeg:)

 
Yvonne

Yvonne

4 april 2008 11:51

Skrev ett inlägg på in blogg om hur det kan bli.....tänkte på det där med kråkan....;)

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 april 2008 12:08

yvonne: Jeg har kommentert litt om MINE visjoner om det besøket...på TO innlegg hos deg....Det tar nok snart av, hele besøket:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards