Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Sissi-mor skjuler alderdommens grå spor

Av sissi-mor - 29 mars 2008 22:15

I dag har jeg kost meg hele dagen, og det er jo egentlig slik jeg vil ha det, da.

Frihelg, og den har hittil vært avslappende og trivelig.

I mangel på "rett" garn til å strikke ferdig de to par sokkene jeg har liggende har jeg rett og slett begynt på et nytt par. Kan ikke sitte uten å strikke mens jeg venter på garnet mitt som er bestilt.


Så har jeg farget håret - igjen. Det er så greit med disse enkle pakkene med hjemmefarging, så nå er det ikke noe skjemmende ettervekst i en merkelig blanding av brunt/grått oppå hodet, nei:)

Nå har jeg mørkt brunt hår, og det er rett så kledelig, for det er det som en gang var min naturlige hårfarge. Jeg liker å farge håret, og jeg liker å ha det farget.


Min eldste datter som nylig har flyttet til Rendalen har kjøpt seg stuegardiner i dag. De flytter inn i sin nye leilighet på onsdag. Jeg skulle ønske at jeg bodde såpass nær at jeg kunne kjørt en tur dit en ettermiddag. Slik det ser ut nå skal vi i alle fall reise dit 17.mai helgen. 17.mai er vår nasjonaldag, og jeg har fri den helgen. Den dagen er det forresten 16 år siden min gudsønn Martin ble døpt også.


Datter M er i byen på fest med venner, mens mine to andre hjemmeboende barn ser tv. PIRATES OF THE CARIBBEAN...den første filmen. Begriper ikke at de gidder å sitte og se, for vi har den på dvd og de har nok sett den hundre og ørten ganger allerede. Det MÅ de ha gjort, for hvordan har de lært seg replikkene ellers...?


 
 
Charlotte

Charlotte

30 mars 2008 09:13

Du får hälsa S och A att här ses det på Piraterna både en och två och tusen gånger, ja till och med jag kan se om den hur många gånger som helst. Ibland är det tur jag har dig för jag hade glömt M dopdag! Vi får höras vidare om ni kommer över gränsen!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
eva

eva

30 mars 2008 09:44

Ja, jag undrar bara: vad händer med dina händer om de inte får hålla i ett par stickor :-) Du verkar ju sticka jämt. Men du ska veta att jag tycker att dina sockor är jättefina. Ha en bra dag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

30 mars 2008 10:09

eva: ja, jeg strikker hele tiden når jeg ikke holder på med noe annet. Enten jeg leser eller ser tv. Jeg har faktisk ikke strikket sokker før jeg lærte det i julen 2005. Men da ble jeg virkelig hektet.
Vurderer å strikke meg genser, men har ikke funnet "mitt" mønster enda.
Ha en god dag, du også:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards