Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Ondskapsfulle, smålige eller dumme mennesker?

Av sissi-mor - 28 mars 2008 14:47

Jeg har ikke blogget lenge, men jeg har virkelig oppdaget en helt ny verden. En verden der man kan få trøst og støtte, glede og oppmuntring..alt ettersom

 En verden der man kan komme med sin mening og interesser, i visshet om at det er  noen som er "lik meg" der ute.


Vi har alle våre grunner til å skrive, enten for å vise andre hva vi lager, holder på med, eller som dagbok/terapi i en vanskelig periode i livet, eller dagbok i gledelige stunder.

Jeg skriver fordi jeg liker å skrive, og jeg deler gladelig alle hverdagens små og enda mindre tanker og opplevelser. Dersom jeg kommer over en nyhet som fenger meg pga sin (for meg) absurditet, latterlighet eller hva som helst, ja, så kan jeg godt finne på å dele den.

Så kommer det besøkende, og det er trivelig, for kanskje LESER de det jeg har skrevet eller så har de endt opp ved en feiltagelse og forlater uten å ha lest. Det er opp til hver enkelt, for jeg skriver for å skrive, kun for min egen interesse.

Men KOMMENTARER...ja, se det er en annen sak. Jeg blir glad når jeg ser at en fremmed har tatt seg tid til å kommentere det jeg har skrevet, enten det er sokker jeg har strikket eller bare hvordan min dag har vært. Jeg er innom andre sine blogger, og dersom jeg finner noe som gjør meg glad eller berører meg på en positiv måte, da legger jeg igjen en liten kommentar.


Jeg har også lest saker som har bydd meg imot, saker som har fått meg til å gråte av fortvilelse fordi det for meg vitner om at den som har skrevet det har STORE problemer...

Hva har jeg valgt å gjøre da? Jeg har rett og slett respektert DERES rett til å mene det, og jeg har ikke skrevet noe, fordi MIN mening kunne ha såret den som skrev. Det er ikke MIN jobb i livet å tråkke på andre sine følselser og meninger, og det er av RESPEKT for andre jeg har valgt å ikke komme stormende med MINE meninger og rope ut  JEG VET BEST OG DU ER DUM OG TAR FEIL.

Vi kan alle mislike kommentarer vi får, men det er opp til oss selv om vi vil publisere dem eller ikke. Og dersom den som skriver kommentarene bare oppleves som ekkel, vemmelig, ondskapsfull...ja, da KAN vi jo legge igjen en kommentar til vedkommende på DERES blogg og si at man ikke ønsker besøk av en slik karakter. Det bør respekteres.


Jeg synes det er dårlig gjort å behandle bloggvenner dårlig, selv om man selv ikke er enig i alt det andre skriver/legger ut av bilder. Liker du det ikke så hold deg unna DEN bloggen, det er vel ikke så vanskelig, og så går du heller til de bloggene du LIKER å lese - det må da være mye bedre enn å sitte og hisse seg opp over andre...?


Stå på Dockmamman, du har rett i det du gjør, vet du:)


Disse tulipanene er til deg og din datter nå i helgen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards