Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Elendig dag - når jeg har frihelg.

Av sissi-mor - 28 mars 2008 12:14

Denne frihelgen har jeg virkelig sett frem til----og skulle kose meg så mye at jeg til og med vasket alle golv i går, slik at det ble minst mulig i dag.


Men hva skjer?  Jeg våkner ikke før lenge etter 11...og kreker meg opp...bare for å finne alle mine tre barn hjemme! Sjokk! Det er jo midt på dagen! Skoledag!!

Det er vel ikke LØRDAG i dag, når det var torsdag da jeg la meg etter en rimelig hektisk seinvakt???

Datter A er fremdeles forkjølet, og sønnen S er kvalm og uvel. Fikk mld fra han på jobb i går kveld at han gikk og la seg pga hodepine og kvalme-

Men storedatter M da----hun er jo aldri syk...men hun er til gjengjeld desto mer IRRRITERT...

 Nikko ble med henne ned da hun la seg i går, eller han var der uten at hun hadde sett han; begge kattene ligger ofte der om nettene. No big deal.

I natt, eller tidlig på morgenen hadde hun våknet med hodepine av en grusom skitt-lukt - og Nikko hadde hatt diare, stakkars katt...På hennes hvite teppe...synd han ikke flyttet stjerten en liten halvmeter for da ville alt kommet på golvet. Men nei, da; fornemme Nikko skiter helst på teppe.

Hun skrubbet av det hun klarte, og skjulte spor av naturens dufter med parfyme....

Så hun har nå lagt teppet ut i snøen for å lufte det før det skrubbes--- Irritert fordi at Nikko ligger oppå dynen hennes, og hun skal skifte på senga nå, og hver gang hun prøver  å flytte på han freser han til henne- han vil jo ligge i fred. Ba henne prove å helle han ut av dynen ved å holde den loddrett og riste litt, men det nytter ikke, for han klorer seg fast-

Så hun får skifte på sengen sin senere heller.


Selv så skal jeg legge meg, og håpe at jeg blir bedre når alt innvendig ikke beveger seg som om det var skip i storm.

Frihelgen min....den dyrebare frihelgen min----

 
 
Charlotte

Charlotte

28 mars 2008 12:31

Stackare, krya på dig vännen! Färsk ingefära kokt i vatten (en 2cm skuren i bitar och 3 dl vatten brukar vara lagom)i med honung. Det ska visst hjälpa mot det mesta. Men katten då, fy på den. Men stackars er det verkar som ni åkt på matförgiftning.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

28 mars 2008 12:34

Charlotte: Nei, matforgiftning er verre. A er forkjølet, og jeg hører de er i god form-...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards