Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Det beste i mitt hjem - utmaning pågår

Av sissi-mor - 25 mars 2008 10:29

Så kom den delen som liksom skal vise kronen på verket i hjemmet mitt.

Jeg er mest glad i sofaen vår, tror jeg. Den kjøpte vi sommeren etter vi ble alene, og selv om vi først og fremst måtte gå etter pris fant vi en vi alle likte.

Når familien er her til kaffe klages det over denne her, for da er det for mange puter, den er ubekvem å sitte i....

Putene kan omarrangeres, så det er ikke noe problem. Jeg tror også at det finnes sofaer som er mer egnet til kaffeservering....men jeg kan telle på en hånd de gangene det skjer i løpet av et år.

Vi trengte og ønsket en sofa vi kunne slappe av i, og det er DET vi har. Den ser neppe slik ut, men den er perfekt til å sitte med beina oppi, og sove litt på...

Jeg pleier å sitte oppe i hjørnet i treseteren foran vinduet og strekke beina ut foran meg, og slik strikker jeg og ser tv.


Jepp, det er denne i hele huset jeg er mest fornøyd med, tror jeg.

Den gule pappmache "vasen" over sofaen laget datter M for 15-16 år siden i barnehagen....blomstene likeså...og hun var så stolt av dem at hun sa at de aldri skulle ned av veggen....så der henger den!


Jeg velger å utmane:

Charlotte

Dockmamman

eva

yvonne

christel

babbelmoster

Tindra

Persilja

 
 
Charlotte

Charlotte

25 mars 2008 11:42

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP.... jag är utmanad!! Du jag måste nog få till en förskräcklig röra då, nej skämt åtsido jag vet precis vad jag tycker är värst i mitt hem och bäst. Men där måste jag fixa lite innan fotografering.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

25 mars 2008 12:02

Lotta: he he....jeg syntes jeg måtte rydde av salongbordet og rydde saker av sofaen, men....vaskerommet får jeg bare vise frem så grusomt det enn er....

 
Elzie

Elzie

25 mars 2008 12:05

Jadu Sissi, den soffan förstår jag mycket väl om du är nöjd med. Något sådant skulle jag också kunna tänka mig.
Tvättstugan ser ut som tvättstugor gör när man har barn. Full med tvätt *s*.
Det var skoj att se utmaningen hos dig.
Kram Elzie

http://essemia.webblogg.se

 
Ingen bild

Sissi

25 mars 2008 12:39

Elzie: Ja, det var egentlig ikke så vanskelig å bli med på denne....man viser jo uansett ikke mer enn hva man vil...
Slik er hjemmet mitt, på godt og vondt, og ikke noe å skamme seg over - selv om man ønsker mye av det mye finere enn det er :)

 
Ingen bild

Tindra

25 mars 2008 12:57

Ska anta denna utmaning så snart jag fått kameran att fungera igen..
Hoppas du har haft det jätte fint under påsken.
Kram
Tindra

 
Ingen bild

Persilja

25 mars 2008 13:18

Vojvoj! Det här ska blir kul....hihhi!

 
Ingen bild

Sissi

25 mars 2008 13:21

Tindra: Påsken har vært fin, selv om det ble en del jobb/soving. Men vi kan kunsten å kose oss så snart muligheten byr seg:) Fri hele helgen fra torsdag kl 22.15 - DET blir deilig.

Persilja: Jepp, dette her er morsomt. Det er litt spennende å se hva andre liker og ikke liker i sine hjem...

 
Ingen bild

Babbelmoster

25 mars 2008 13:57

skall försöka fixa den här utmaningen!!! återkommer! soffan verkar jätteskön och snyggt var det också!! kram kram

 
Ingen bild

Sissi

25 mars 2008 13:59

Babbelmoster: Dette er jo bare for moro...ha det godt!!

 
Dockmamman

Dockmamman

25 mars 2008 23:17

Atar utmaningen återkommer i morgon/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards