Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

Sissi-mor er litt nerdete i bøkenes verden.

Av sissi-mor - 24 mars 2008 16:42

Tok en test i en bokklubb inne hos charlottas for å se hvor mye nerd man er. Jeg har sansen for slike tester-.

http://www.barnensbokklubb.se/bbk2/


Dette var i en barnebokklubb, men jeg scoret ikke så godt da jeg skulle plassete bøker i rette byer, for jeg har jo ikke engang HØRT om bøkene. Samme med plasserigssystemet som brukes i svenske bibliotek,,,


Jeg ble i alle fall 57 %.....bra eller dårlig..?  Spiller keine kasserolle!!!

 
 
Charlotte

Charlotte

24 mars 2008 17:10

Nu måste jag erkänna att jag gissade hejvilt på biblioteksgrejen, jag känner ju igen alla kombinationer men jag har då aldrig egentligen tänkt på vilken typ av böcker de står på. Att det kan vara svårt att placera böckerna för en som är norsk är ju förståeligt. Jag kunde inte placera EN har ingen aning om så på den gissade jag. Tyvärr har jag inte hittat svaren någonstans, tror jag får skicka ett mail och fråga. Böckerna som lästes upp var lätta, men kanske svåra för en norsk jag vet inte. Jag ska ta och kolla efter det garnet nästa gång jag är i Farsta, inte för att jag behöver mer garn. Jag har så det räcker och blir över. Jag funderar på att övertala mamma min att ge mig allt tyg hon har för hon syr i alla fall inte. Jag har gått med en idé så länge nu och att köpa nya tyger är inte aktuellt alls för mig med noll i inkomst. Det jag kan spendera på mig själv lägger jag hellre på garn och böcker.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ellen

25 mars 2008 16:25

Og jeg slo deg med 1%!! Syns vi gjorde det bra, jeg, tatt i betraktning at dette var en svensk test!! :)

 
Ingen bild

Sissi

25 mars 2008 16:33

Ellen: Jeg synes det var hederlig innsats uansett:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards