Direktlänk till inlägg 13 mars 2008

Et hundeliv

Av sissi-mor - 13 mars 2008 09:40

Det tøft å være hund. Det skal soves og slappes av når man er hjemme. Men hvilken stilling skal man velge når man har en hel sofa for seg selv? Her inne på lillerommet har vi en gammel skinnsofa, og den har Lady lov til å ligge i - og det gjør hun.


Hun er helt klart ingen anspent hund, finner seg en avslappende positur og nyter livet...

Ja, hvorfor ikke?

Et hundeliv skal vel nytes, det også?


 
 
Ingen bild

Tindra

13 mars 2008 10:48

Åh så härligt det ser ut..
Min hund Ozzy har också sin egen hörna i skinnsoffan. Hans stil liknar Ladys ganska mkt. Min hund är två och ett halvt år.
En kastrerad hanne. Jätte go bortsett från att han äter allt från mat till tandborstar och annat skräp..*fniss*

Nu ska jag försöka sätta lite fart här hemma.
Men det går sakta idag.
Kram
Tindra

Ps. Tack för din långa komenter. Jag valde att inte publisera den utan behöll den för mig själv.. Det är skönt att veta att man inte är ensam.. Kram

 
yvonne

yvonne

13 mars 2008 10:59

Ja man skulle nog göra som djuren.lägga sig när kroppen vill. Vilken sötnos,Vad är det för ras? Han påminner om en Shelti

http://ygradin.blogg.se

 
eva

eva

13 mars 2008 12:44

Vilken underbar bild! Ja, man verkligen ser att hon koser sig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

13 mars 2008 13:52

Lady er en blanding av tervueren og border collie. Hun blir 3 år i april...

 
Ingen bild

Anine

13 mars 2008 22:17

Åhhh, hun har det så godt:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards