Direktlänk till inlägg 10 mars 2008

Rendalen kommune - ta godt imot MIN datter!

Av sissi-mor - 10 mars 2008 13:07

Ja, det blir det nå snart!

MIN datter, også nevnt som Lille Barn, skal flytte fra Asker til  Rendalen, der hennes samboer S kommer fra. Han er også en tilsynelatende ivrig snoker på bloggen min - eller så vil han av tilhørighet til meg og min familie bare holde seg oppdatert-

Er nok helst det, siden han sikkert vil være forberedt på ALT når svigerinner og svoger kommer på besøk.


FIkk sms fra Lille Barn nå om at de har fått den leiligheten de var og så på. De får nøkkelen nå veldig snart, og så leier de den fra 1.april Det var et soverom de ble spurt om de kunne male, og det kunne de:)


Så da bør vel snille mor pakke sine barn og hund i bilen og kjøre i besøk...rekker nok ikke frem FØR middag den 1.april, men,,,,i god tid til et større kaffebord overfylt av kaker.....


Jeg har aldri vært i Rendalen, men gleder meg til å komme og se, for Lille barn sier det er nydelig der.


Ikke bare øker de kommunens innbyggertall, men de tar i tillegg med seg sine egne arbeidsplasser.  DET er ikke verst DET da!

Jobben deres er www.brukbarbok.com


 
 
Charlotte

Charlotte

10 mars 2008 13:51

Det ser ut att vara vackert där. Jag har satt mig för att sticka ett par vantar. Jag ska hämta M om en timme så åker vi till skolan och lämnar hans uppgifter. Ska bli så skönt att få det gjort. På fredag ska vi tillbaka och hämta dem, men det får nog Stora M göra. Så har jag letat jobb det är lika deprimerande var gång jag gör det...

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

10 mars 2008 14:06

Lotta: Jeg gleder meg virkelig til å reise dit når de har kommet seg i orden. Mai har vel noen fridager kanskje....
håper det ordner seg med jobb! Hva slags jobber ser du etter?

 
Ståle

Ståle

10 mars 2008 14:44

Det er selvfølgelig av ren pliktfølelse at jeg av og til så vidt kikker innom din eminente blogg. Du tror vell ikke at jeg gjøre det for å være nysgjerrig?

http://www.brukbarbok.com

 
Ingen bild

Sissi

10 mars 2008 15:51

Ståle: Nei, jeg kunne ALDRI tro du var nysgjerrig. Er vel mer for å få et hint om når du skal begynne å psyke deg opp for et besøk av dine NYE nærmeste....

 
Charlotte

Charlotte

10 mars 2008 18:04

Jag ser efter allt som går att söka, förutom de inom vården det är bara att inse att jag inte klarar av det. Jag som inte ens kan ta upp efter en hund när den spyr! Då förstår du.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ståle

Ståle

10 mars 2008 19:32

Der sa du akkurat det jeg mente, men ikke turde si

http://www.brukbarbok.com

 
Ingen bild

Sissi

10 mars 2008 21:26

Charlotte:Jeg klarer nesten heller ikke ta opp etter dyrene, men det er ikke i det hele tatt slik å jobbe innen omsorg. Jeg som besvimte da jeg så blod, som kastet opp da jeg hørte folk kaste opp - før...Har enda litt problemer med oppkast og slim, men hvor ofte er jeg i kontakt med DET i hverdagen? FOrrige helg var tredje gang siden sommeren 2004...

Ståle: Jeg er modig og tøff..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards