Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

Dette må dere gå inn og lese

Av sissi-mor - 23 augusti 2008 11:17


i går ringte min datter xlinx meg på jobb for å fortelle om en noe skremmende opplevelse. Jeg TRODDE henne ikke til å begynne med, men hun skulle legge ut beviset på blogg, og det har hun gjort.

Les her og vær glad du slipper å finne noe slikt som hun gjorde!!

 
 
Christa

Christa

23 augusti 2008 15:14

Usch.. Gift ormar är riktigt otäcka.
Och INOMHUS dessutom. Jag hade fått panik
Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

23 augusti 2008 16:27

Christa: Det er skummelt når de kommer i nærheten av hus. Og INNE da... Stakkars barnet mitt!!!

 
Ingen bild

Charlotte

23 augusti 2008 19:28

Det var inte en så liten orm, lilla katten får nog lära sig att man inte tar in sådana giftiga saker i sitt hem och han kunde haft oturen att bli biten. Ormar är inte att leka med. Tur det gick bra i alla fall. Vet inte hur jag skulle reagera om jag fann en orm inomhus, jag är ju som jag är som du vet. Vet inte vilket djur som skulle skrämma vettet ur mig, möjligen om det kom in ett lejon i tamburen...

 
Christa

Christa

24 augusti 2008 14:31

Hej vännen
Hoppas du fått någon tid för dig själv de här dagarna som gått!?
Själv är jag trött mest hela tiden. Hoppas en natt till med god sömn kan få igång mig igen. I morgon ska jag prova på KI BOXNING om jag inte har en sån där jobbig fibrodag.
Sen efter det ska jag ju helst sova gott så jag är pigg när jag ska hämta mina två
*ny barn* på tisdag morgon, tidigt.
Hoppas brevbäraren är snäll mot dig i morgon vännen.
Stor kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Elzie

Elzie

24 augusti 2008 16:30

Åh fy vad äckligt!!! Ormar är det värsta jag vet. Skönt att allt gick bra med dottern. Jag hade nog svimmat, tror jag.
Hoppas du får en bra vecka.
Kram Elzie

http://essemia.blogspot.com

 
Ingen bild

charlotte

25 augusti 2008 09:58

jobb idag?

Jag hade ett så dumt inlägg så jag måste nog rusa och ta bort halva nu...

 
Ingen bild

Sissi

26 augusti 2008 15:37

Charlotte: Nei, ormer er nok det verste man kan få inn i huset...så kommer snegler, tror jeg...

Elzie: Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort har en av kattene tatt med orm. Men det var ille nok da den ene tok med inn en kråke den hadde drept, og gjemte den under Sindre sin seng en hel sommer weekend....trodde aldri vi skulle bli kvitt den heslige stanken av den råtne fuglen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards