Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

Muntlig prøve eksamen i norsk

Av sissi-mor - 8 maj 2008 23:55


Jeg MÅ nesten fortelle om datter A som hadde muntlig prøve eksamen i norsk i dag.

Hun trakk Bjørnstjerne Bjørnson som forfatter, og hun jobbet hardt de 48 timene hun hadde på seg til denne prøven.


Hun kom inn på rommet mitt og vekket meg sent i går kveld og fortalte at hun kunne IKKE NOE! Husket ingenting, men gikk nå ned og la seg allikevel.

I dag var det annerledes,,,hun mente hun husket det da hun sto opp.


Fikk telefon fra henne i halv ti tiden i formiddag, og hun nesten boblet over da hun ba meg gjette karakteren!

Hun fikk 6!! En SEKSER i norsk muntlig - det er toppkarakteren, og hun var så glad!

Jeg? Ja, jeg var nesten helt på gråten av glede på hennes vegne!

Hun fortjente denne karakteren, for hun har virkelig jobbet og stått på!

Gratulerer så mye, du er flink, A!!

 
 
nyfiken kolla in

nyfiken kolla in

9 maj 2008 06:06

Norska är för jäkla go:) keep up the good work

http://pokervirtuosen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

9 maj 2008 08:16

A är duktig. Sände just dig ett sms, men glömde tacka för erbjudandet om att skicka ett nystan om garnet inte räcker till. Får se hur långt jag kommer idag. Jag måste nog städa här hemma. Har bara min mobil hemma och det kostar 2.50 att skicka sms med den, jag ska byta till ett annat bolga så fort det går.

 
Ingen bild

Sissi

9 maj 2008 09:04

nyfiken: :)

Lotta: A vasket i går, og hun og S ryddet da jeg gikk på jobb. Så alt er ok her nå til helgen:)

 
eva

eva

9 maj 2008 09:04

Vad roligt att det gick så bra för din dotter. Jag tror att ni i Norge har det tuffare med prov och examen än vad vi har här i Sverige. Ha en bra dag med sol, hoppas jag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

9 maj 2008 09:06

eva: Det er en del prøver og slikt her i landet, ja. Til jul, påske og sommer har de heldagsprøver i norsk, matte og engelsk fra de begynner på ungdomsskolen.
Men slik samfunnet har blitt er det kanskje litt greit det stilles krav i skolen når de når tenårene også.
Skal man komme noen vei i livet MÅ man ha utdanelse, slik er det bare..
Sol her, så jeg skal ha en deilig dag:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards