Direktlänk till inlägg 19 april 2008

Takk Kaela!

Av sissi-mor - 19 april 2008 18:44


Da sier jeg takk til Kaela for at jeg fikk lenke til en kjempeflott blogg.

Masse flotte dikt og ord til både glede og ettertanke.

Det skal bli koselig å følge med videre på din vei.

 
 
Ingen bild

Charlotte

19 april 2008 18:48

Jag funderar på att stänga ner min blogg helt. Mamma har fått internet och jag har ingen lust längre, tror stora M hittar hit snart också. Han e så dum ikväll så det är inte sant. Han blev arg för att jag blev sur på en försäljare som inte fattade ett NEJ. Orkar inte vara trevliga mot sådana personer.

 
Ingen bild

Sissi

20 april 2008 10:21

Lotta: Ikke legg ned selv om din mor har internett. Sjansen er mindre enn en til en million for at hun i det hele tatt skulle KOMME PÅ å finne deg her. VET hun hva en blogg er - og tror du EGENTLIG at dette er et medium et menneske i hennes alder PLUTSELIG vil begynne med så snart hun får internett.
Pust dypt ut og inn...slapp av og ro deg ned! Pust ut! Pust inn!
Gi slipp på din mor og blogg i vei. Store M har sine interesser og skjønner nok at du har behov for dine. Vi kan ikke alle synge heller:)

 
Charlotte

Charlotte

20 april 2008 13:59

Du har så rätt så, jag tror min mor vet att det finns bloggar, men jag tror inte hon vet hur man gör för att starta en. Stora M tror jag inte ens vet om bloggen, jag vet inte om han gissat för jag har inte sagt något. Men så fort jag sitter här så har han en massa ärenden till fönstret, lådan i skrivbordet eller så letar han efter en sköldpadda ;-). Vi ska äta kolapaj nu. Meddelar i bloggen om den blev god.

http://charlottas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards