Direktlänk till inlägg 9 april 2008

Strikkepinnene er i bruk

Av sissi-mor - 9 april 2008 09:36

Dersom jeg mangler litt garn i en farge så begynner jeg bare på et annet par sokker. Det har ført til at jeg akkurat nå har tre par sokker på gang.


Var spent på hvordan hvitt raggsokke garn ville bli til Valentine sokker, og så kjøpte jeg to nøster i går. Men jeg liker ikke dette garnet, så jeg skal ikke kjøpe det noe mer. Jeg tenker jeg får holde meg til tresko garnet, for det liker jeg veldig godt:)


Datter A har venninner som synes disse Valentinesokkene er så fine, så hun kan jo gi dem et par når de har fødselsdag, kanskje....

Ikke noe å si på at jentene liker dem, for de er litt spesielle.


Så det er disse tre par sokkene jeg holder på med nå, og som nok blir ferdige om ikke alt for lenge. Men det er jo ingen hast - forhåpentligvis går vi mot sol og sommer.

 
 
Ingen bild

Charlotte

9 april 2008 09:47

Hur har du stickat kanten upptill på de blå/gröna sockarnà? Det såg så fint ut. Tror jag ska börja på mina valentinsockar, men jag har bara akrylgarn. Finns inget annat på ICA och jag orkade inte till garnbutiken.

 
Johanna

Johanna

9 april 2008 09:57

Vilka otroligt fina sockar du stickar!!!

http://dittanodattan.bloggagratis.se

 
Sissi

Sissi

9 april 2008 09:59

Lotta: Jeg strikker to omganger 2 rett og 2 vrang, så strikker jeg to omganger 2 vrang og 2 rett...slik at det blir et "bytte" etter 2 omg...
Til vanlig er jo alle rette masker over hverandre og de vrange over hverandre, men jeg bytter om etter 2 omg.
Uff, jeg er så dum til å forklare, men vet ikke annen måte å si det på.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

9 april 2008 10:01

Johanna: Takk for den fine kommentaren. Men det er jo lett å strikke fine sokker når garnet er fargerikt og fint, da!!
Ha en god dag videre.

 
Ingen bild

Charlotte

9 april 2008 10:03

Jag förstod, tusen tack! Vi kallar det moss-stickning här över. Jag har bloggtorkar inne hos mig... så kan det gå. Nu ska jag sticka tror jag.

 
Xena

Xena

9 april 2008 10:45

Tänk vad många ni är som är duktiga på att sticka strumpor. Jag KAN inte.. Jag har heller aldrig tyckt om att sticka så det kan ju hänga ihop..*fniss*
Jag virkar hellre och broderar.
Men nu tar målandet mesta tiden när jag väl får tid över.
Min mamma stickar sockor men *viskar* dina är mkt finare ;)
Ha en fin dag
Xena

http://stollan.blogspot.com

 
Ingen bild

Sissi

9 april 2008 10:53

Xena: Jeg broderer litt, men skal vente til etter sommerferien. Holder på med et stort julebilde. men det blir neppe ferdig til denne julen heller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards