Direktlänk till inlägg 9 april 2008

Jeg skal SELGE sokkene mine!

Av sissi-mor - 9 april 2008 09:30

Ja, det skal jeg jammen gjøre - dersom det er noen som vil kjøpe dem!


Jeg har en god venninne, Mayse, som flere ganger har spurt hvorfor i all verden jeg ikke selger slike flotte, hjemmestrikkede sokker...

Nei, hvorfor ikke?

Fordi:

        - jeg er redd folk skal synes jeg er pengegrisk som selger sokker

        - hvor mye skal jeg ta for et par sokker

        - folk synes vel ikke MINE sokker er noe å betale for

        - tenk om jeg selger et par,og så får jeg klager på dem senere


Nå sier Mayse at hun GLADELIG vil betale 150 for et par sokker, og da er hun alt i gang med julegavene dette året. Ja, jeg vet hun har stor slekt...


Men på den annen side; hva skal jeg med alle disse sokkene? Det er 14 ferdige par her.. Jeg og ungene har så vil klarer oss både dette året og neste....


Nei, det er IKKE noe alternativ å slutte og strikke sokker!!!


 
 
Charlotte

Charlotte

9 april 2008 09:40

Gör det!! Vi kanske ska slå oss samman? Nordiska sockar kunde vi heta. Jag är den enda i familjen som använder sockar så vad ska jag med alla till egentligen?
Det är i alla fall många vackra sockar på din bild.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

9 april 2008 09:42

Charlotte: Her bruker alle sokker, men det er jo begrenset hvor mange vi TRENGER.
Ja, det er flotte sokker, fordi jeg har funnet så mye vakkert garn. Men noen AVANSERTE mønster, det bruker jeg ikke:)

 
Yvonne

Yvonne

9 april 2008 11:48

Fabel-sokker.
Kommer du ihåg de sockor som fanns å bilden i det inlägget ditt?
De skaulle jag så gärna vilja köpa av dej!
Om du har dom kvar...
Hur ska vi fixa detta nu då?
Jag har en e-mail som jag skriver till dej i en annan kommentar så behöver du inte visa den här i Bloggen din.
Är en van Traderare så det ska väl inte vara några problemer med betalning och så vidare.Hoppas att vi fixar detta nu!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
eva

eva

9 april 2008 11:57

Hejsan! Jag vill hemskt gärna köpa ett par sockor av dig. Färg och mönster spelar ingen större roll, det viktigaste är att de är varma för jag fryser alltid om fötterna. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

9 april 2008 15:37

När du stickat med flerrandat garn? Börjar du alltid den andra sockan med samma färg som den första? Jag vet inte hur jag ska göra med opal för jag har börjat med rosa randen på den första, men ska jag ha det igen får jag ta av nära nog halva nystandet garn innan det blir rosa igen! Vet inte hur jag ska göra eller om jag bara ska låta randningen bli olika. Har haft olika förr, men det har fungerat för att det varit ett annat garn där färgerna kom igen oftare än vad det gör i opal. Fattar du vad jag menar? DETTA BLEV JU RÖRIGT... :-(

 
Ingen bild

Sissi

9 april 2008 22:18

Charlotte: Ja, jeg pleier å begynne den andre sokken slik som den første. Jeg synes det blir finest, men det er jo en smaksak det også.

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

9 april 2008 22:24

Vad häftigt, vad många och fina strumpor/God natt och sov gott

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

9 april 2008 22:33

Dockmamman: Ja, det er mange fine:) fordi at jeg orker ikke strikke med kjedelige farger.
God natt til deg også.

 
Ingen bild

Babbelmoster

10 april 2008 15:09

åh så många vackra par - vill ha allihopa!!

 
Ingen bild

Sissi

10 april 2008 15:38

Babbelmoster: Jentene vil også gjerne ha alle sokkene jeg strikker - enklere å ta nye hver gang enn å vaske dem de har...

 
Ingen bild

Sindre

10 april 2008 19:55

høres fint ut.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards