Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Jeg liker ikke å gå i poncho

Av sissi-mor - 4 april 2008 14:01

Nå har jeg tvunget meg selv til å bruke ponchoen min når været har tillatt det. Jeg var så spent på denne ponchoen og jeg gledet meg over å strikke den, og til å bruke den.


Men hva skjer?  Jeg kan ikke fordra å bruke den!!

Får så mange positive kommentarer om hvor fin den er og alt slikt, men det hjelper ikke! Jeg liker den rett og slett ikke.

Jeg tenker positivt, men det hjelper heller ikke - den er og blir ubehagelig-


Men jeg skal fortsette, for kanskje PLUTSELIG har jeg vent meg til den.....jeg frykter det kan ta tid.


Det er to positive ting å si om den:  

 - fargen er fin

               - ermene er behagelige

 
 
Charlotte

Charlotte

4 april 2008 15:05

Ja du, nu när jag håller på att städa så kom jag på att jag behöver fler lådor. Jag har Ms rum och badrummet kvar. Det är det jobbiga med badrummet att jag har tvättstuga där också, för då blir det inte städat när jag håller på med tvätt. M rum är väl egentligen inte så jobbigt att få iordning, det mesta är ju redan det, det är bara det att ta sig för det hela när jag vet att jag måste laga middag om ett tag också... och M tycker inte om att man "rotar" i hans prylar. Om han lärde sig rensa skulle det inte bli röra av det hela. Men när han kommer ska han få gå och köpa fler lådor.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 april 2008 15:13

Lotta: Alltid skal det nå være noe også...tro hvordan det blir når ungene endelig er ute av redet og man får huset for seg selv?

 
eva

eva

4 april 2008 19:51

Önskar dig en trevlig helg. Har två förslag på vad du kan göra i helgen: 1: gå omkring i din poncho 2: baka och äta kladdkaka. Sköt om dig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 april 2008 20:42

eva: Foreløbig har jeg bare strikket og sett Poirot på dvd....mer behagelig. Kladdkaka i morgen tror jeg

 
Charlotte

Charlotte

5 april 2008 08:30

God morgon! Nu har jag skrivit i min blogg blir nog enda inlägget idag om jag inte får för mig att skriva ikväll. Jag måste repa upp sockan, hälen blev inte bra. Sedan ska jag hjälpa M med sina skoluppgifter. Jag hoppas bara han inser att han måste få undan flera av dem under helgen.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

5 april 2008 09:50

Charlotte: Helgen er bra for skolearbeid:) Regn og kaldt her, snø ned til et par hundre meter i fjellet ser jeg....KJEDELIG!!

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

5 april 2008 23:53

Ååååååhhhh! vad jag blir sotis, vilket arbete du har lagt ner min vän. Sååå underbart snygg det går inte att säga i ord.

Men var stolt över ditt arbete/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards