Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Går det virkelig an??? Jeg bare spør!!

Av sissi-mor - 26 mars 2008 18:28

www.vg.no har dette å skrive om i dag: «Bleiemann» herjer i nord

Utstyrt med en falsk legeattest har en mann fått skiftet bleier ved to pleieinstitusjoner i Nord-Norge.

Både Barduheimen alders- og sykehjem i Troms og Elias Minne Bo og Rehabiliteringssenter i Nordland har ifølge Nordlys blitt oppsøkt av «bleiemannen».

På Barduheimen dukket mannen i 30-åra opp med en ryggsekk full av bleier og en legeattest som viste at han måtte ha hjelp til å skifte bleier. Da de ansatte begynte å stusse over oppførselen i ettertid, viste det seg at legeattesten var hjemmelaget.

På alle fire

I Bjerkvik klaget mannen over en vond arm og fikk to ganger hjelp med bleieskift i fjor høst.

- Han stilte seg opp på alle fire på badet og styrte bare verre. Andre gangen han var her ville han være alene på badet med en av de ansatte, men hun nektet. Dette var meget ubehagelig, sier enhetsleder Øystein Flygel til Nordlys.

Ansatte reagerte og noterte seg mannens bilnummer. Flygel kontaktet bleiemannen og ba ham holde seg unna, noe han hittil har gjort. Saken ble ikke anmeldt, men politiet er informert om saken, og andre pleieinstitusjoner har blitt advart mot mannens spesielle virksomhet.

Ikke etterforskning

Politioverbetjent Katrine Gimnes ved Målselv lensmannskontor sier en jurist har vurdert saken og kommet fram til at det ikke er noe umiddelbart ulovlig i mannens oppførsel.

- Det som eventuelt kan være ulovlig er å forfalske en legeattest. Likevel har vi valgt å ikke opprette sak på dette av eget initiativ, sier Gimnes.

Bleiefetisjisme

Psykolog Tore Langfelt ved institutt for klinisk sexologi sier at noen opplever en seksuell tilfredsstillelse ved å ikle seg bleier.

- Det kalles infantilisme og innebærer et ønske om å bli behandlet som barn, sier han.

Bleiefetisjisme er ikke veldig utbredt, og Langfeldt har ikke tidligere hørt om noen som oppsøker fremmede for tilfredsstillelse.

- Som regel er dette noe som skjer sammen med en partner, eller at de er med i en klubb hvor dette er akseptert, sier Langfeldt til Nordlys.

 
 
Ingen bild

Charlotte

26 mars 2008 18:34

Ja du, nu förundras jag än mer än igår. Men detta tror jag det stod om i någon svensk dagstidning också. Fast har du hör om han som hade sex med cyklar? Världen är helt som den är koko...

 
eva

eva

26 mars 2008 18:49

Ja, det finns många märkliga människor på vår jord, men detta var nog det värsta jag hört.
Ha det så gott och sköt om dig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

26 mars 2008 19:20

charlotte: Sykler?? ja, ja det er kanskje bedre det, så slipper han å utsette mennesker for lystene sine...blir i det minste ingen følelsesmessige skader på sykkelen da!
eva: Tro hva slike TENKER...når toppen av fysisk nytelse/tilfredsstillelse oppnås når noen skifter en BLEIE på deg....Fordomsfull eller ikke,,,,,det blir rett og slett latterlig.... Bleier, sykler....hva skjedde med en vanlig mann eller en vanlig dame....holder liksom ikke de da?

 
Therese

Therese

26 mars 2008 19:34

I åldern 3-4 år kommer mycket roligt. Det bara bubblar ut ord ibland. :)
Så ska man försöka hålla sig för skratt med. Inte det lättaste ibland

http://liam08thea04.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards