Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Ny omröstning hos sissi-mor

Av sissi-mor - 26 mars 2008 18:18

De fleste ukeblader og magasiner med respekt for seg selv har spørsmål til kjendiser om hvem de ville likt å ha med seg til en øde øy, eller noe i den dur.

Jeg har lyst til å vite hvem DU skulle ha likt å møte....

Av listen fremgår det at jeg har valgt ut mange fra fortiden, og jeg må innrømme at jeg elsker dokumentarer om arkeologi, biografier og historie.


Det er litt synd at man bare kan velge en på omrøstningen(får ikke frem rett ø her nå plutselig...) for jeg personlig kunne tenkt meg å møte mange....


Jesus for eksempel....hvilke tanker han gjorde seg i spesielle situasjoner i livet.....var han REDD for smertene ved den kommende korsfestelsen, for eksempel?

Så ville jeg møtt Moses....etter at han hadde fulgt sitt folk ut av Egypt... Var HAN noen sinne redd, tvilte han på at havet ville dele seg så de kom over.....hva TENKTE han i det han fikk de ti bud.....


Åh, det er mange jeg skulle likt å prate med....

 
 
Ingen bild

Ellen

26 mars 2008 19:13

Det er litt pinlig å innrømme det, men jeg tror jeg ville tatt med meg mannen min, jeg, til en øde øy altså. Vi kjeder oss sjelden i hverandres selskap, og hvis man ikke vet hvor lenge man må bli der, kan det jo være greit å være på den sikre siden... :)

 
Ingen bild

Sissi

26 mars 2008 19:17

ellen: Iblant er jeg så sliten av jobb(er sykepleier på sykehjem) og unger på hjemmebane at jeg må ha insistert på å få være ALENE på den øya:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards