Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

BLUE SMOKE - Nora Roberts

Av sissi-mor - 26 mars 2008 15:53

Denne filmen går faktisk på tv i kveld, men jeg får ikke sett den, siden det er datter A sin tv-kveld.

For et hell at jeg allerede har fått den via www.cdon.com slik at vi slipper krangel om hvem som skal få se tv eller ikke. Jeg har lest boken som filmen er basert på, og selv om filmene aldri kommer opp mot bøkene(Tornefuglene gjorde faktisk det) så er det morsomt å se dem allikevel.


Dette står bak på coveret for BLUE SMOKE:

Gjør deg klar til oppleve en spennende film om begjær, familie, mat og brann! Etter å ha vært vitne til en voldsom brann som brant familiens pizzeria ned til grunnen da hun bare var 11 år gammel, er det ikke underlig at Reena Alicia Witt) bestemmer seg for å bli brannetterforsker. Nå, flere år senere, bestemmer hovedpersonen seg, som er blitt voksen, for å besøke det gamle nabolaget sitt. Her finner hun kjærligheten med den greie snekkeren Bo Goodnight (Matthew Settle). Men Reena faller raskt ned fra den sjuende himmel når hun oppdager at en skrulling fra fortiden har dukket opp igjen for å ødelegge livet hennes. Det viser seg at denne onde personen er besatt av å sette fyr på ting - eller mennesker! Hvem er Reenas nære og kjære? Nå må hun bruke sin evner som etterforsker for å få tak i pyromanen før livet – og kjærligheten hennes, bokstavelig talt går opp i flammer!


Produksjonsår: 2006

Genre: Drama/thriller

Spilletid: ca 1t 32 min.


Jeg tror jeg skal se den nå i ettermiddag FØR tv blir opptatt av andre. Jeg er frossen, kvalm og uvel, og håper INDERLIG at jeg ikke blir syk..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards