Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Nattevakten er over, og ute stråler solen

Av sissi-mor - 26 mars 2008 07:41

ja, da er en fredelig nattevakt over, og jeg har fri til i morgen ettermiddag.

I dag er det sol og fint vær.


jeg er overrasket over å se at jeg hadde mange hundre besøkende på bloggen i går, og begynner å lure på om statistikken viser feil....

Er frossen og kald og trøtt her jeg sitter, skal bare se til at sønnen husker ta med seg mat til skolen til matpausen.

Datter M er tidlig ferdig i dag så hun MÅTTE ta bilen, og datter A er forkjølet og bevilger seg en hjemmedag. Hun er feberfri, men siden hun fryser KAN det være pga stigende temperatur. Hun hadde 38 da hun sto opp, og det er nå et lite hakk over "normalen" det da...


Ønsker alle som er innom en riktig god dag, og så får dere kose dere med utsikten min - for SÅ flott er det i dag her hos meg:) faktisk LITT finere, for himmelen har ikke skyer i dag, men er til gjengjeld litt blekere blå.

Vakkert, vakkert!

 
 
Charlotte

Charlotte

26 mars 2008 10:14

Å så vackert! Jag måste slita mig nu och packa ihop det jag ska ha med mig idag. Vet du vad jag gjorde igår, tvättade min röda sitckade mössa på 40 grader och den blev tovad! Jag trodde det inte var 100% ull i det garnet!! Men jag kan ha den som tur är. Jag håller på med ett par fabel-sockar, vet inte om jag ska ta en tur till garnaffären när jag åker hem för jag har sådan lust att sticka valentinesockar. Får se hur jag känner det då, det är en bit att gå till den affären och sedan måste jag gå tillbaka till tåget. Den trendiga garnbutiken vågar jag mig inte in på... gissar på att jag inte kommer att få hjälp där. Men de har OPAL!! Så kanske jag ska gå in och kolla lite. Behöver jag mer: nej.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tindra

26 mars 2008 11:44

Har du verkligen så fin utsikt från där du bor?
I så fall kommer jag för alltid vara avundsjuk på dig.
Känner hur det rycker i målar armen när jag ser så vackra bilder.
Hoppas du får en lugn o fin dag
Kram
Tindra

 
Ingen bild

Sissi

26 mars 2008 15:09

Tindra: Ja, dette er hva jeg ser når jeg ser ut av mitt stuevindu og når jeg står ute på terrassen. Naturen er virkelig flott her med fjellene og fjorden.
Akkurat fjorden har jeg ikke fått foreviget og lagt inn her, men det kan komme:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards