Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Sissi-mor har takket ja til mer jobb

Av sissi-mor - 25 mars 2008 08:29

Ja, da plinget det nettopp inn mld på mobilen min med forespørsel om jeg kan jobbe denne natten som kommer også.

Kan jeg det? Ja, det KAN jeg.

Har jeg veldig LYST til det? Nei, det har jeg EGENTLIG ikke.


Hvorfor tar jeg den da? Jeg har bare 54% stilling, og når huslånet alene er på 8.200 i måneden trenger jeg bortimot full stilling. Det jeg tjener fra nå og til midten av april kommer på lønn i mai, og når det er 17.mai trenger vi noen kroner ekstra-

Det er jo nasjonaldagen og barnas dag, og erfaringsmessig vet vi at det koster litt med nye klær, sko...is, brus....

Men de siste nettene har vært rolige og greie, så denne natten går vel bra:) - og i tillegg klarer oss BRA!


Jeg er kjempe heldig som har mulighet til å ta ekstra vakter, slik at vi klarer oss også da:)

 
 
Elzie

Elzie

25 mars 2008 09:41

Hej min vän! Jag förstår inte hur du orkar!! Blir trött bara jag tänker på hur många nätter du har jobbat i rad. Får ni verkligen göra så?
Om du tittar inom på min blogg så ser du att jag har utmanat dig. Hoppas du hänger på.
Kram Elzie

http://essemia.webblogg.se

 
Charlotte

Charlotte

25 mars 2008 09:44

Grattis till mer jobb! När du jobbar natt och nu är jag väldigt nyfiken har ni raster då? Hur många nätter får man lov att jobba i rad? Jag är bara nyfiken för att jämföra med en väninna här i Sverige som jobbar natt. Hon har inga raster men är assistent och jobbar ensam.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

25 mars 2008 10:04

Elzie: Jeg har gått tre på rad, så en fri...Det kan vel gjøres unntak dersom det viser seg UMULIG å få andre. Er nok krise siden det blir satt på TO spl, for vanligvis går vi en spl og en hjelpepleier. Ingen går mer enn tre netter på rad, ser jeg.
Charlotte: Når vi går natt har vi ingen pause, så vi blir betalt for de 9,5 timene vi er på jobb. På D og A vakter trekkes vi en halv time i pause. På natt spiser vi når vi vil, når det er stille nok til det. Det er ikke noe problem. litt over ett år siden det ble to på vakt på natt hos oss, ellers var det bare en. Men nå er det så mye mer å¨gjøre på natt at man må være to.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards