Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

9 måneder igjen til jul...og jeg MÅ kjøpe strikkegarn!

Av sissi-mor - 24 mars 2008 16:21

Ja, det kom jeg på akkurat nå da jeg så datoen, at jammen er det bare 9 mnd igjen....


Jeg hadde en flott natt på jobb, og traff en helt ny kollega,og det var utrolig koselig. Jobbmessig var det også bra, ikke masse å gjøre på en gang, men det gikk jevnt alt det som skulle gjøres, og vi fikk tid til å sitte og prate i perioder.


Gikk og la meg da jeg kom hjem, og sovnet før kl var 8. Stor overraskelse da jeg så på klokken og så at den var nesten 16... Men jeg trengte denne søvnen, for jeg har sovet alt for lite etter de to første nettene mine.


Jeg må også kjøpe meg mer strikkegarn i morgen, dersom butikken har fått inn den fargen jeg mangler. Trenger ett nøste rødt tresko garn til Valentinesokkene, og jeg trenger ett nøste hvitt Toppull garn til de grå og hvite sokkene jeg holder på med.

Det er mulig at jeg bare skal få datter M til å se etter det på butikken der skolen hennes er...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards