Direktlänk till inlägg 22 mars 2008

Ingen STOR dag for Sissi-mor

Av sissi-mor - 22 mars 2008 14:07

I dag kommer jeg heller ikke til å publisere noen litterære mesterverk som får folk til virkelig stoppe opp for å lese.

Ute snør det tett, og jeg har fremdeles ikke lyst på snø - men det blir ikke tatt hensyn til mine lyster og behov.

I ettermiddag skal jeg i fødselsdagsselskap til min lillesøster som blir 37 år den 27.mars Hadde vært bedre om hun hadde feiret neste helg, for da har jeg frihelg. Jeg fikk sove fem og en halv time i formiddag, var våken to ganger på den tiden, og det er ikke så veldig mye, når jeg ikke sov noe før jobb i går. Siden vi ikke skal være i byen før 16-16.30 vil det nok ta en stund før vi kommer oss hjem igjen også. Hun kan ikke ta selskapet tidligere fordi at en niese av oss jobber til kl 16. Min datter M kommer ikke med for hun skal jobbe. Etter jobb i natt skal hun kjøre til byen og hente noen venninner som er på fest...


Jeg vil håpe at den kommende natten vil bli bra, og at det ikke er veldig travelt med mange uforutsette besøk ute på bygda. Det er nemlig min jobb å kjøre ut da, enten for å se hva det er, eller for å hjelpe den som trenger hjelp. Kan være alt fra å følge noen på toalettet til å ringe legevakten og rekvirere ambulanse for å få noen på sykehuset....slikt vet man aldri...


...men jeg trives i jobben min, og jeg trives på natt:)

...og jeg MÅ bli bedre på å sove om dagen...

 
 
eva

eva

22 mars 2008 15:38

Hoppas det blir trevligt på kalaset och att du får något gott att äta. Jag önskar dig även en lugn natt på jobbet och en morgondag fylld med sömn. Ha det så gott. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

22 mars 2008 17:37

Hoppas middagen hos systern din blev trevlig och med massor av god mat. Har förstått att hon gillar att duka upp en massa gott. Sedan hoppas jag att natten din blir lugn. Sitter här hemma jag och gör inte så mycket, stickar lite på tröjan och ett par sockar.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

22 mars 2008 20:38

eva: Lillesøsteren min er flink til å lage mat, så jeg ble mett:)Må gå på jobb om en time, og kjenner jeg har mest lyst til å legge meg, men det er enda 11 timer til jeg kan det, da.....
Lotta: Jeg skal ta med sokke-strikking, i tilfelle det blir stunder for det også.Slik jeg kjenner det nå kommer jeg til å få sove godt i morgen.

 
Dockmamman

Dockmamman

23 mars 2008 09:07

Hoppas att du fick en bra middag hos din syster och att påsken är underbar. Här är det 22 grader kallt och det är full solsken ute, skulle åka skoter idag till Döviken men det blir nog inget av det få städa då *ler*

Näpp det blir sticking och dator/Kramar i massor

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

23 mars 2008 15:03

Cockmamman: Var veldig koselig, og maten var god. Alt var som det SKAL være, og det ble riktig koselig også.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards