Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Jeg tror jeg er sjuk!! Mye sjuk....

Av sissi-mor - 17 mars 2008 14:20

Jeg MÅ være sjuk på ett eller annet vis!

Kanskje en slags form for personlighetsforandring....tro om det er forsket noe på at snø kan forandre menneskers personlighet...?


Jeg fikk sånn LYST til å bake brød - grovbrød! I lange, lange tider har jeg kjøpt brød, for det er så lettvint, men...I dag, etter at jeg slet meg frem i snøværet for å levere bilnøklene til verkstedet bilen står, fikk jeg så lyst til å bake grovt brød. I dag da alt lå til rette for at jeg skulle kose meg og gjøre ingenting....

Jeg er et menneske som liker å gjøre ingenting, for det er  jeg så veldig flink til, og så liker jeg det så godt! 

Jeg tror jeg har et hellig kall til å gjøre minst mulig aktiviteter i livet; det må jeg ha når det er et behov inni meg til det...ja?


Så skulle jeg lage brøddeig. Veltet nedi linfrø, solsikkefrø, kli, rugmel, grov hvete...ikke noe nedi den deigen som kan MINNE om loff, nei!!

 Nå står den til heving, og jeg gleder meg faktisk til å få disse ferdig.

Kanskje jeg burde brukt oppskift?

Bare sånn i tilfelle??

Disse brødene blir i alle fall man-tar-hva-man-har-brød og så får jeg håpe de blir gode.

Og hvis ikke; så får jeg spise kjøpebrød når jeg er på jobb i natt.

 
 
Ingen bild

Charlotte

17 mars 2008 14:39

Jag tror bestämt att mina bullevibbar for raskt över till Norge och förvandlades till grovbröd. Jag har en bulldeg på gång... jag börjar nästan tro det är något konstig mellan oss, gör den ena en sak så plötsligt gör den andra det också... livssystrar eller nåt sådant kanske. Jag ska avsluta ett brev också som jag haft liggandes sedan i fredags. Fick plötsligt sådan lust att göra saker och ting klart... tror det beror på att jag plockat undan ett stressmoment i mitt liv. Det ska jag ta fram den dag jag känner att jag har lust igen. Så skönt så skönt... "Mot alla vindar" kommer på rea apropå Midsomer Murders. Får nog fråga stora M om vi inte kan köpa den boxen.

 
Yvonne

Yvonne

17 mars 2008 14:48

Åh vad det måste ha smakat bra! Ditt bröd med alla goda saker i .
Hoppas det blev såpass att du kan ta det med till jobben din!
Skulle ha bett om en smakbit men det tar för lång tid med Posten...;)

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
eva

eva

17 mars 2008 16:53

Hoppas att brödet smakade gott och ha det så bra på jobbet i natt. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

17 mars 2008 17:52

Ikke for å skryte; men brødet ble kjempegodt - og det blir nok hjemmebakt på jobb i natt:)¨
Datter A og sønn S lager brownies nå, så kanskje DET blir nattens arbeidsmat?? Datter M er på jobb til 22:15 eller noe deromkring.
Ha en god dag videre:)

 
Tindra

Tindra

18 mars 2008 09:07

Jag gör också såna där *man tager vad man haver* bröd.
Jag gjorde med solrosfrön och majs en gång.
Det blev riktigt gott. Det var bara den allra minsta hemmas om inte riktigt gillade det.
Något jag ofta har i mina frallor är vitlök.
Det blir otroligt gott i frallor..
Ha en fin dag.
Idag har jag också snö..
Kram
TIndra

http://mindag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

18 mars 2008 10:56

Jag kommer inte på bloggen mer idag tror jag. Jag har T hemma om en liten stund och jag är hundvakt. Fast just nu sover hunden. Jga funderar på att byta gardiner i köket. Kan ju passa på då jag faktiskt inte kommer någonstans på grund av hund. Har du haft en bra natt?

 
Ingen bild

Sissi

18 mars 2008 12:53

Tindra: Det er vel egentlig ikke noen grense for hva man KAN ha i...
Charlotte: Natten var ok,men har sovet bare tre og en halv time, så jeg må nok legge meg litt i kveld før jobb, tenker jeg. Men har bare en natt jobb nå før jeg har to netter fri:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards