Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

Ingen tittel, for jeg er sliten

Av sissi-mor - 14 mars 2008 16:20

Ja, i dag ble det ikke så mye husarbeid og påskepynting på meg som jeg hadde tenkt i går.

Hadde bestemt meg for å vaske og pynte i dag, men jeg kjenner at jeg har ikke noe ork til det-

Sønnen S har tatt av sengetøy på sengene, og tatt ut golvteppene på stuen. Datter A har vasket halve stuegolvet. Datter M har handlet det jeg glemte, og så har vi laget taco. Jeg får vaske opp, jeg da, slik at ikke alt faller på ungene... En liten symbols innsats, så og si-


I morgen tenker jeg å ta en tur til Kristiansund, det er en så trivelig by. Ikke vært der siden før jul, og det er for dårlig. Tenker gå på graven til mine besteforeldre og onkel, så blir det en liten hilsen fra meg til dem til påske. Det er så fredelig og godt å gå dit, synes jeg.


Ellers så holder datteren min på litt i sitt kommende hjem, og jeg har fått mms med bilder fra bad, kjøkken, stue og av selve huset tatt ute... Jeg gleder meg veldig til å besøke dem, og se hvordan de har det- Spesielt til å se selve stedet hun bor, for det er nå engang der hun planlegger fremtiden sin. Får håpe det blir før sommeren i alle fall.... Ikke lett å få til at jeg og begge jentene har fri samme helg---


 
 
eva

eva

14 mars 2008 17:17

Hejsan!
Vad duktiga dina barn är. Du har gjort ett bra jobb som uppfostrat dem bra. Jag kan tänka mig att det är tufft stundom att vara ensam. Önskar dig och hela familjen en skön fredagskväll. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

14 mars 2008 17:59

Har du bytt bloggnamn? Kul ;-) Jag funderade på det igår för bara Charlottas låter så trist. M är sjuk så det blir ingen talangjakt för mig, någon måste vara hemma men det gör mig inget. Allt är ordnat så nu vet jag i alla fall vilka som ska sälja, Mika ska gå dit och vakta ungarna så det inte går för hett till vid fika bordet.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 mars 2008 21:30

eva: ja, ungene er dyktige, men de har ikke hatt noe valg, fordi vi er en FAMILIE. Jeg er ikke SLAVEN deres..(men de forsøker å få meg til å TRO det i blant..) Tøft å være ensom iblant, men det er godt med frihet også. Ensom I ekteskapet er verre enn ensomhet UTENFOR ekteskapet.
Lotta; Ja, jeg la til litt på tittelen i dag, for det virket så ensomt, dette navnet.. Jeg så det helt tilfeldig- har aldri tenkt over det før.. Kanskje blir det stående, kanskje sletter jeg det-

 
Ingen bild

Yvonne

15 mars 2008 07:49

Ha en trevlig resa till Kristiansund!
Såg ditt namnbyte på bloggen...men du Sissi, vi finner dej , det som är roligt att läsa hittar man lätt. Ha det gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards