Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Vår i Norge i dag

Av sissi-mor - 11 mars 2008 07:58

Nå skal jeg snart legge meg etter en rolig og behagelig nattevakt.

Da jeg gikk hjem fra jobben litt etter halv åtte var det så nydelig at jeg fakltisk vurderte om jeg skulle ta med hunden en tur ut.

Solen hadde kommet såpass mye opp at den skinte rett på meg, og jeg hørte til og med noen fugler...

Så da tror jeg at NÅ er våren kommet hit til mitt lille hjørne av verden. Skal legge meg, og forhåpentligvis sove noen timer nå, og så skal jeg nyte denne dagen. Det er meldt om fint vær i dag og i morgen, og de må nytes til fulle.


Ønsker dere alle en flott dag!

 
 
Charlotte

Charlotte

11 mars 2008 08:40

God morgon god natt! Hoppas du får sova gott. Själva ska jag ge mig ut på promenad... har sovit dåligt på grund av snörvlande make. Nu har han varit "sjuk" i över en månad och det börjar gå mig på nerverna. Det är som det är, kanske lite frisk luft får mig att piggna till. Kram

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Leva

11 mars 2008 11:03

Hoppas att du sover skönt och att sedan resten av din dag blir bra :) Kram

 
Tindra

Tindra

11 mars 2008 11:15

Ja njut av dom fina dagarna.
Här hos mig är det GRÅTT och ska visst vara så största delen av veckan.
Jag satt och fick en tanke här...
Norge som är så vackert.. Du råkar inte ha några fina foton på landskap som jag skulle kunna få låna till att måla efter?
Det skulle vara så roligt med lite nya intryck.
Om du har så kan jag skicka min mail adress till dig senare.
Först ska jag göra ett par till stora tavlor med blommor. Men sen kommer jag trilla tillbaka i mitt landskapsmåleri.
Jag älskar när det är berg och vackra färger på himlen.
Njut nu av dagen när du vaknat..
Kram
Tindra

http://mindag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 mars 2008 14:17

Lotta: Var han ikke hos legen i forrige uke? Merkelig at han ikke friskner til....

leva: Sov godt gjorde jeg, helt til kl 13..

Tindra:Jeg har ikke noen slike bilder, men dersom jeg hadde hatt skulle jeg sendt til deg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards