Direktlänk till inlägg 8 mars 2008

Fikk en dårlig nyhet i går.

Av sissi-mor - 8 mars 2008 16:02

Jeg tror det var i begynnelsen av januar at jeg fortalte om en bokserie jeg var så fornøyd med. Landsbyliv heter den, og bok nr 6 skulle komme ut 11.februar

uken etter hadde den fremdeles ikke kommet og jeg mailet forlaget og etterlyste den - uten resultat.

Sist uke gikk jeg inn på forlagets hjemmesider, men DER sto det ikke noe om serien min.

Sendte en ny mail, der jeg i tillegg sa at jeg hadde kontaktet dem en gang før, og håpet at noen DENNE gangen kunne svare meg.


Etter noen dager kom det svar. Så kort og brutalt knuste  denne mannspersonen mine forventninger om mange timers glede i litteraturens verden:


Hei, denne serien er dessverre avsluttet etter bok 5. 

Med hilsen

N.N


Jeg føler meg snytt, for her er bøkene fulle av skryt om popularitet i England, det er med glede de presenterer den for det norske publikummet...

Og hva skjer??

JEG omfavnet denne serien med begge hender, og trykket den til mitt bryst----

Hva skjer SÅ...?  

DE TAR DEN FRA MEG....med hilsen om at serien DESSVERRE er avsluttet etter bok nr 5...tenk det!!!

Ja, hva teller vel JEG i forlagsverdenen....de er ikke ute etter annet enn fortjeneste, er de vel.....?

Så MINE 69 kroner pr bok er ikke NOK for dem, nei....?   

Da kan de bare beholde de andre seriene sine også.....Er jeg sur???

Nei, forb---et!!! 


 
 
eva

eva

8 mars 2008 16:26

Förstår att du blev besviken angående boken. Men är den översatt från engelska till norska, så kanske du kan få tag i den på engelska? Om det är ok för dig att läsa på engelska. Så gjorde med en serie, då det tog väldigt låååång tid att översätta böckerna till svenska. Köpte böckerna över nätet, inga problem. Hoppas du får en fortsatt skön lördag, med eller utan bok. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 mars 2008 17:07

eva: Lørdagen vil nok bli bra videre.... Jeg skal strikke og se tv... Bare meg og sønnen hjemme, og han blir vel sittende ved pc'en tenker jeg. Jentene er hos venner kveld. Hun på 15 kommer hjem i kveld, mens hun på 18 overnatter enten hos en venninne eller hos kjæresten.
Ser i ånden for meg en fredelig kveld:)

 
Charlotte

Charlotte

8 mars 2008 19:37

Känner att jag är trött, ibland vet jag inte varför jag bara blir så tvärtrött men det händer som sagt. Jag ska sätta mig och se semilfinalen i den svenska melodifestivalen som börjar kl 20. Jag får nog ta fram en stickning, vet inte om det blir sockarna eller tröjan.
Tror du inte du kan finna böckerna på adlibris? Säljer de i Norge, det är en näthandel och de är billiga. Kan inte se av bilden din vem författaren är annars hade jag sökt direkt.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

8 mars 2008 19:46

Sissi, de två sista delarna i serien finns hos adlibris.com och de kostar 106 svenska kronor styck. De är på engelska. Såg att det är Damm förlag som ger ut dem, jag är förvånad över att de slutar efter bara 5 delar och inte ger en bättre förklaring till det. Det måste ha blivit något problem mellan den engelska förläggaren och Damm förlag.
Skall sätta min ner nu och se på teve. Sov så gott vännen!

 
yvonne

yvonne

9 mars 2008 09:35

Ja vad irriterande med böckerna.Jag har också läst många serier och man bara längtar tills nästa bok ska komma.Annars önskar jag dig en bra dag.

http://ygradin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards