Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

Da Lady var liten

Av sissi-mor - 4 mars 2008 15:25

Nå har jeg vist så mange bilder av dagens Lady, at jeg må sette inn et fra da hun var valp også.

Hun var så fin at det er ikke til å tro. Halen hennes var så liten og tynn....stakkars Lady....vi lo av den.

Nå har hun lang svans bakpå halen, og er mye mer langhåret i hele pelsen. Hun var fin da hun var mer lysebrun.


En gang A var ute og gikk med henne denne første sommeren stoppet noen turister og lurte på om hun var ute og gikk tur ned en rev.... Den gangen hadde Lady lange, tynne bein, kort pels, og den tynne halen....

Men jeg kan ikke si hun på noe stadie i livet lignet en rev....

 
 
Charlotte

Charlotte

4 mars 2008 16:55

Å vad fin hon är som valp också... men räv nej det ser hon då rakt inte ut som. Turisterna hade nog aldrig sett en räv i verkligheten.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
christel

christel

4 mars 2008 17:35

Hej Sissi, klart att du ska bekymra dig över snön, som du sa, alltid e det nåt som inte stämmer...Har tittat på dina foto o GUD VILKEN GO HUND !! Den e ju bara såå söt, jag älskar djur och speciellt hundar, har haft en del som jag tagit hand om för att andra människor varit dumma och slagit dom. Har nu en lite blandras som blev misshandlad och fick sina öron sönderslagana av en kille. Har haft henne i snart 2 år och hon e världens goaste.. Hoppas nu att du får en go kväll i snön haha...Vila mycket efter ditt helg helgjobb o va rädd om dig. Kram från Christel. (glömt säga att du gör jättefina jobb med dina stickningar)

http://www.kristallens.blogg

 
Ingen bild

Sissi

4 mars 2008 17:39

lotta: Nei, hva vet vel turister fra oslo om rever? Det er forresten en del rev her nå, ungene ser dem rundt skolen også, og de er å se nattestid borte i boligfeltet her også...
christel: hunder er bra dyr. Dessverre er ikke Lady flink med andre mennesker eller barn, for da vi fikk henne som valp så var det bare meg og ungene hun var sammen med. Vi var aldri noen steder hjemmefra med henne, så hun er sky...men det er ikke noe problem for oss. Hjemme er hun perfekt:)

 
eva

eva

4 mars 2008 18:21

Vicken sötnos!! Helt underbar alltså. Eftersom jag är singel och bor i lägenhet och har ett heltidsjobb, visserligen halvtidssjukskriven just nu, får det bli katt. Han är en innekatt. Vägrar att gå ut på balkongen. Krama hunden ifrån mig. Kram till dig också

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 mars 2008 18:24

eva: Det er godt med dyr. Det er godt selskap i dem også, selv kattene som driver meg til vanvidd om nettene når de skal ut og inn av huset, via mitt soveromsvindu..De kommer seg ut og inn, men vekker meg når de står og klorer mot soveromsdøren min...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards