Direktlänk till inlägg 1 mars 2008

Sissi har fått seg ny poncho! ! !

Av sissi-mor - 1 mars 2008 21:36

 I kveld tok jeg meg på tak og mannet meg opp: Her skal det bli poncho!!

Og etter en del om og men...ble det poncho. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal ha knapp oppi halsen eller ikke. Jeg har kjøpt en stor, rød, fin knapp, men vet ikke om den vil være så fin akkurat her.


Det gikk utrolig tregt å få den ferdig, selv om ermene har ligget ferdig strikket oppå ponchoen i et par uker nå. Var bare å sy dem i - og det var å samle ork, mot og overskudd til det som var så vanskelig.


Da skal jeg gå og gjøre meg klar til jobb, og ønsker dere alle en riktig god natt!!

(ser ut som om jeg har røde øyne til å matche ponchoen, men det har jeg EGENLIG ikke da....)

 
 
charlotte

charlotte

1 mars 2008 21:57

Vilken fin poncho det blev! Du detta med att få saker klara, kolla min blogg imorgon... fast jag skyller allt på mitt hustroll... jag har svammlat vidare igen, suck blev ju helt dumt inlägg om att sy. Jag kanske tar bort det.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
eva

eva

2 mars 2008 08:48

Hoppas du haft en bra natt och att du fått sovit ut ordentligt. Vilken snygg poncho och sockarna var också snygga. Jag vet att jag började sticka ett par tumvantar när jag gick i skolan, för mååånga år sedan, och de är ännu inte färdiga. När det gäller handarbete har jag tummen mitt i handen. Önskar dig en skön söndag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
charlotte

charlotte

2 mars 2008 09:01

God morgon vännen, hoppsa du får sova gott idag och att natten har varit lugn. Imorgon börjar skolorna igen och M är fortfarande sur för att jag tvingar honom att rita... ja se tonåringar.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lille barn

2 mars 2008 09:41

ponchoen din ble fin!

 
Dockmamman

Dockmamman

2 mars 2008 10:09

Åh, vad snygg den blev och vilket arbete det är inte gjort på en kafferast *Ler*

Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

2 mars 2008 13:06

Har du gjort den själv?? Den är jättefin!!

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Heidi/kattemor

Heidi/kattemor

2 mars 2008 18:02

Så flott pocho du har leaget deg. nydelig farge.
Ha en forstatt fin søndag!

http://heidi.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

2 mars 2008 18:53

Takk til dere alle for kommentarene:) ponchoen var enkel å strikke, så enkel at det ble kjedelig å strikke de to delene som danner selve ponchoen.
Nå er den ferdig og klar til bruk - men vet faktisk ikke om det er et plagg jeg kommer til å føle meg vel i...
Den er for formløs og vid....ikke i hele tatt som de genserne jeg er VANT til å bruke...
Vi får se..

 
Heklejenta

Heklejenta

3 mars 2008 12:13

Ponchoen din ble kjempefin, det er klart du må bruke den! :)

http://blogg.hobbyboden.com/Heklejenta

 
Ingen bild

Sissi

3 mars 2008 15:32

Heklejenta: Nei, jeg vet virkelig ikke om jeg skal bruke den...skal TVINGE den på meg et par ganger og gå med den og kjenne etter. Men jeg HAR en poncho nå da, i det minste:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards