Alla inlägg den 23 januari 2008

Av sissi-mor - 23 januari 2008 09:45

Et uventet brev.

En irritabel greve som som spiller et kryptisk spill.

Et vakkert maleri med en avvikende detalj.

Det er bare noen av ingrediensene i Nora Roberts' roman Bak murene.


Serenity har knapt kommet seg fra sjokket etter foreldrenes tragiske bortgang da et uventet brev snur opp ned på tilværelsen hennes. Brevet er fra en mormor hun aldri har hørt om, og denne mormoren  inviterer Serenity hjem til seg i Frankrike. Selv om det måtte ha skjedd noe i fortiden som fikk moren til å kutte alle bånd, vil ikke Serenity noe annet enn å bli kjent med denne delen av familien.

Morens barndomshjem i Bretagne viser seg å være et slott som trollbinder med sin skjønnhet. Men det skjuler seg mange hemmeligheter bak murene,  hemmeligheter som Serenity må avsløre for å forstå hvem hun egentlig er.


Denne boken kjøpte jeg nå nettopp, til 69 kroner, og den skal jeg kose meg med mens jeg spiser en deilig frokost. Teen er ferdig hvert øyeblikk:)

Av sissi-mor - 23 januari 2008 07:15

I skrivende stund, kl 07:15 har det vært 33 besøkende inne på bloggen. Jeg synes det er overraskende mange. Det hadde vært helt topp om dere som kom innom også ble med i avstemningen/omröstningen om hva dere gjør på fritiden. Det har ikke vært så mange til nå, men jo flere som deltar, jo klarere blir bildet av hva folk liker å holde på med.

Dere trenger ikke være blyge og beskjedne; legg igjen en kommentar OG stem ivei. Håper det blir mange av begge deler når jeg kommer innom hit igjen senere i dag.

Jeg føler meg noe bedre i dag enn i går, og skal prøve meg på seinvakt.Men føst skal jeg kjøre 3,5 mil til tannlegen med S. Det er til skoletannlegen, og siden vi ikke har det tilbudet nå må vil til nabokommunen. Ellers kunne vi gått til tannlegen på 5 minutter herfra. Nå er det altså 3,5 mil å kjøre EN vei, og det er så mye 60 soner på veien dit at det tar så lang tid. 

Ja, kjenner jeg er så passe irritert...

Av sissi-mor - 23 januari 2008 00:01


Å ha noen som forstår,

er en stor velsignelse for oss selv.

Å være en som forstår,

er en stor velsignelse for andre.

                                       - Janette Oke-

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards