Direktlänk till inlägg 23 januari 2008

Newcastle- KAN bli feriestedet i år

Av sissi-mor - 23 januari 2008 12:01

Jeg sitter og ser på hvilke muligheter vi har til å ta en ferietur i år, ungene og jeg.

Vi har ikke så god råd, men etter flere år UTEN ferie har jeg i år mulighet til å ta fri - og jeg får feriepenger av en full lønn.

Syden er et ønske fra ungene, for vi har vært lite i utlandet; har blitt östersund, Skara, Stockholm m/omegn, Kolmården...

Jeg sitter og ser på båttur Bergen/Newcastle, det ville blitt to fluer i en smekk, så og si. Bare båtturen vil bli en opplevelse, og så et par netter på hotell i Newcastle.... Om vi reiser fra Bergen 9/7 og overnatter 2 netter der borte vil turen komme på ca 10 000. Det er ikke all verden til pris, det da. I tillegg kommer turen herfra til Bergen. Sikkert billigst å kjøre, men jeg synes det er en uoversiktlig by å kjøre i, så da ville jeg foretrukket 10-11 timer i buss. Ja, rett og slett. Eller hurtigruten, den har jeg ikke sjekket. Den går også forbi her til og fra Bergen.

Tror alle ville likt et par dager i Newcastle som nok er Europas shoppingby nr 1...

Dette er et ØNSKE og det går an å tenke på det. Hadde vært artig å komme seg litt bort hjemmefra en gang også, og selv om det ville vært deilig med sol og varme så kan jeg ikke si Syden frister mer enn et slikt cruise til England...

Vi vurderte faktisk samme tur for nesten 6 år siden, men da endte vi opp i Side i Tyrkia. Var deilig - 45 varmegrader hadde vi, men hva gjorde vel DET for oss som avkjølte oss i Middelhavet??

 
 
Charlotte

Charlotte

23 januari 2008 13:21

Newcastle låter i mina öron som en bättre idé en värme, men jag gillar ju inte värme jag. Jag håller alla tummar att ni kommer er iväg. Du, inte hade du behövt sända något som tack för hjälpen men gissa om jag ser fram emot garnet :-)det ska bli så roligt att sticka med det. Hoppas det kommer före helgen.

http://charlottas,bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

23 januari 2008 13:28

Charlotte: Nei, jeg VET du ikke forventer noe i bytte mot dette med telefonen. Det er nettopp derfor du FORTJENER det, vet du.
jeg elsker varme, men kan tro cruise over Nordsjøen kan bli det mest luksuriøse jeg kan regne med å oppleve i livet...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards