Direktlänk till inlägg 14 januari 2008

Jeg er sur -og fortjener sjokoladekake og kaffe!

Av sissi-mor - 14 januari 2008 12:09

Jeg viser til et tidligere innlegg om at jeg har fått nok! Jeg er fremdeles ikke i godt humør, til tross for at jeg har fått skrevet et brev som har ligget her og ventet i nesten to måneder. Det er nesten for flaut at det skal ha tatt så lang tid.

Jeg jobber meg sakte a jour med klesvask, og som bildet viser har jeg  fått hengt opp småtteriet på stativet foran varmepumpen. Helt i forgrunnen henger noen sokker, men som vanlig er det mest enslige sokker. (hvilket er et bevis på dette med parallelle verdener som jeg var inne på for noen dager siden.)

For å muntre opp meg selv har jeg laget meg kaffe, og det er det sjelden jeg gjør hjemme. Den er god og sterk, for jeg skal KOSE meg med sjokoladekake fra jul. Det er delfiakake, og inni den er det geletopper og kjeks. Den er litt overveldende å spise, og langt fra min favoritt.  I dag kjenner jeg tydelig at jeg må ha noe overveldende - og eventuelle kalorier bør jammen finne raskeste vei ut gjennom systemet for jeg vil IKKE ha en eneste kalori verken på hofter, rumpe eller lår! 

 IKKE EN ENESTE KALORI bør ta seg bryet med å feste seg noen steder!!!


 
 
Charlotte

Charlotte

14 januari 2008 12:32

De saknas fortfarande en socka hos mig - men jag har tur som inte har så många monster eller en parallellvärld i min maskin. Du förtjänar mycket gott idag. Förresten Stora M var en tupp, var väl det jag visste egentligen var bara tvunge att kolla igen om jag hade kommit ihåg rätt.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 januari 2008 12:41

Lotta: Nå får det bare tørke det som HAR kommet ut av vaskemaskinen..enten det er en eller to sokker...

 
Dockmamman

Dockmamman

14 januari 2008 12:46

Denna tvätt, jag städdade sonens rum igår och han hade en gran som int vattnats på hela julen och det såg ut som myrornas krig på hans golv när jag lyft ut den. Idag har jag tgit rätt på mitt stickrum har gruvat mig sedan början på dec men nu är det snyggt... Jag ska erkänna att jag har lite svårt att föstå norska men jag läser din blogg och tycker om den/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 januari 2008 13:07

Dockmamman: Du får nok lettere for å forstå norsk etter hvert:)Jeg har hatt svensk brevvenn i over 20 år, og det er fremdeles enkelte ord jeg ikke skjønner, men meningen kommer jo frem. Koselig at du liker bloggen min!

 
Leva

Leva

14 januari 2008 13:26

Tack snälla Sissi för besöket och den fina uppmuntrande kommentaret :) Självklart får du länka, får jag länka till dig? :)
Jag ska verkligen ta mig mer tid att läsa din blogg,den verkar jättebra, lite svårt att förstå vissa ord men i helhet förstår jag :)
Önskar dig en fantasktisk dag /Storkramen

http://leva.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 januari 2008 15:15

Leva: javisst skal du få lenke til meg. Skal bli spennende å følge med deg videre!

 
Helén

Helén

14 januari 2008 17:21

Haha, tänk om det var så enkelt att man bara kunde säga åt kalorierna att inte fastna på kroppen! ;)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 januari 2008 17:33

Helén: Ja, tenk om det var så enkelt:) Det verste er egentlig at jo deligere kaloriene er på smak jo raskere fester de seg der jeansen allerede er for trang.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards