Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

Prison Break

Av sissi-mor - 2 oktober 2008 23:55


Sitter og ser episode etter episode av Prison Break sin første sesong-

Har to episoder igjen nå, og det er så spennende at det er ikke til å tro.

For de fleste er det nok gammelt nytt, dette her, men jeg har aldri sett noe av denne serien før, så jeg er helt hektet:)


Lastet opp et bilde av brødrene i serien, og nyt synet dere som ikke akkurat nå ser dem på film/tv.

 
 
Christa

Christa

3 oktober 2008 09:56

Hej vännen..
VAD hade du stoppat i sockorna??? *skrattar*
Majja är helt galen i dom. Hon tog en socka nästan lika stor som sig själv.. Tog den i munnen och sprang iväg med den. När jag skulle ta den rusade hon upp för trappan med den och morrade..
Hon älskar dom lika mkt som jag. MEN dom är MINA och har nu lagt dom på ett kattfritt ställe..

Ha en fin helg vännen.
Kram

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

3 oktober 2008 10:21

Christa: Jeg tror nok det lukter av to katter og en hund av de sokkene:) De sniker seg oppi sofaen, og det er der jeg sitter når jeg strikker...så Majja kjenner nok litt av det, tenker jeg:)

 
Dockmamman

Dockmamman

3 oktober 2008 14:05

Dessa snyggingar, jag gillar denna serie och tycker den äldste är snyggast...

Hm, egentligen så tycker jag nog min sambo är snyggar *Ler* men det är annorlunda på nått vis med dessa män, jag vet inte varför man reagerar på detta vis *Ler*

Många helgkramar till dig/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

3 oktober 2008 14:31

Dockmamman: Jo visst er den eldste den peneste av disse to, men det kommer vel kanskje an på min egen alder...
Men det er noe med øynene på han yngste....
Så hjelper det vel at de er nesten barbert på hodet...
Jo, disse er det behagelig å hvile øynene på:)

 
eva

eva

4 oktober 2008 17:42

Visst är den bra! Svensk tv har sänt två säsonger av Prison break och nu väntar jag innerligt på säsong tre. Jag säger bara: njut! Ha en bra helg. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 oktober 2008 17:59

eva: Tror tv3 skal begynne med tredje sesongen nå 10. oktober. Jeg vurderer å kjøpe sesong 2 og se den til helgen... Den ene datteren min begynte på sesong 1 nå i ettermiddag....det er omtrent umulig å få kontakt med henne - hun er helt oppslukt av filmen!!

 
Ingen bild

Marit

8 oktober 2008 12:53

Brukte ikke mer en litt over en dag på 1 sesongen!
En av de beste seriene, ved siden av One Tree Hill! :)

 
Ingen bild

Sissi

8 oktober 2008 15:54

Marit: Den er nok MYE bedre enn One Tree Hill, tenker jeg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards