Direktlänk till inlägg 10 september 2008

Sommer i september

Av sissi-mor - 10 september 2008 15:07


Ja, det er det vi opplever her nå:)

Vi har over 20 grader ute, og solen skinner fra knall blå himmel - måtte dette vare lenge!!

Var ute med hunden i over en time i dag, og da vi kom hjem var jeg varm og sliten. Sov omtrent ikke noe i natt - av en eller annen grunn-.

 Så jeg kledde av meg singlet og capribukse, og tok på bikini og la meg  ute i hagen og nøt av solen i drøye to timer.

Snart middag her, og jeg tar meg vel en liten hvil i solen etterpå også, tenker jeg.


Hvilken deilig fridag dette har vært - og enda er den ikke over:)

Åh, det er godt å være meg i dag!!

 
 
xlinx

xlinx

10 september 2008 15:39

Vi kan godt bytte sol og 20 grader mot regn og 10 - 12 grader hvis du vil. Hadde i hvertfall ikke vært meg i mot.

http://xlinx.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

10 september 2008 15:50

xlinx: Men det er meg imot.

 
Ingen bild

Ellen

10 september 2008 16:38

Her er det ikke like varmt, men sol og blå himmel. Det hjelper bare så lite når omgangssyken går på omgang i heimen. :(

 
Ingen bild

Sissi

10 september 2008 17:23

Ellen: Her er vi velsignet fri for omgangssyke - bank i bordet.

 
Charlotte

Charlotte

11 september 2008 06:54

God morgon! Nej någon sommarvärme har vi inte här så XlinX och jag får väl njuta av det väder vi har.. det är allt tur att vi har väder, för tänk om det inte var något väder alls vad skulle vi då ha att njuta av? Idag tror jag det kommer foton i bloggen hos mig, ja ska bara som Alfons Åberg brukar säga så vem vet om det blir några. Det där bara består av att köpa hem mjölk och jäst tror jag... frågan är om jag orkar dra mig ner till butiken? M börjar sent idag och T har redan åkt. M har två lektioner, men över en timmes håltimme mellan dessa.. så dumt så dumt. Stora M vet man aldrig när han kommer iväg, tidsoptimisten.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
christel

christel

11 september 2008 09:01

Så gott med sol ! Här i skåne regnar det o e grått o mulet. Ha en go dag o va rädd om dig kram från christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Christa

Christa

11 september 2008 09:22

Åh va gärna jag hade velat få låna din sol en stund.
Det är ca9 grader här. Det blåser och är riktig höst. Jag ska snart tvinga mig ut med hunden på en promenad. Idag VILL jag inte. Men man måste ju.. *brrrrrrrr* fryser.
Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

11 september 2008 11:19

Charlotte: Jeg var på butikken en tur og kjøpte brød til frokosten min...Kl er 11.14 nå, og enda har jeg ikke spist... Men klarer jo ikke våkne før ti heller da..
Nyter solen i dag også¨!1

Christel: Skal ha en god dag, ja:) Med 18 grader i skyggen så vil det bli vanskelig å mistrives. Nesten synd jeg skal på jobb i ettermiddag....men skal nyte solen frem til da.
Ta vare på deg selv, du også.

Christa: Vi har fremdeles godt og varmt vær, og jeg nyter det....Måtte det vare!!!
Kle på deg tykke klær og hold varmen, så sitter jeg her i capribukse og singlet mens svetten renner:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards