Direktlänk till inlägg 7 augusti 2008

Jeg ser fordelene med silikonbryster

Av sissi-mor - 7 augusti 2008 17:46

....når ens egne begynner å henge.

 Det kan fort skape ubehag når tyngdekraften og kroppslig forfall slår seg sammen mot deg----


Bildet er funnet et sted på internett på en vitseside, men jeg husker ikke hvor det var hen, for det ble lastet ned for lenge siden.

 
 
Charlotte

Charlotte

7 augusti 2008 19:03

Haha... den var ju bra!!
Sitter och virkar jag. Blir nog aldrig klar.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

7 augusti 2008 20:03

Lotta: Visst blir du det:) Du er så dyktig, at!!!
Jeg skal ta et bad, og i kveld er det Wallander på tv...tror det er med MIN Wallander:)

 
Charlotte

Charlotte

7 augusti 2008 20:40

Lassgård??? Eh... varför kan jag inte få in norsk teve då??? Sjalen är klar!!! Kan du tro!! Jag ska bar fästa ett par trådar, foto kommer i bloggen senare någon gång i framtiden.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
eva

eva

8 augusti 2008 09:41

Vilken rolig bild. Ja, Wallander är bra, men det ska vara Rolf Lassgård som spelar honom annars är det inte Wallander! Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Christa

Christa

8 augusti 2008 13:23

Tyndlagen är inte rolig alls.
Jag var väldigt storbystad som ung, fick problem med nacke och rygg.
Jag gjorde tvärtemot många andra. Jag såg till att förminska mina ist för att fylla ut dem. Mådde mkt bättre efter det.
Ha en fin fredag
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

8 augusti 2008 13:52

Charlotte:Jepp, Lassgård, og ingen annen. Du burde fått se norsk tv, synes jeg...vanligvis mest skit og reprise på sommeren, men BRANNMUR var bra:)

eva: Visst må det være Rolf Lassgård...han ER jo Wallander!!!! Passer perfekt, jeg tror Mankell skrev Wallander med Lassgård som modell:)

Christa: For mye eller for lite er vel begge deler ille, men man slipper jo bli FYSISK syk med smerter i rygg og skuldre med mindre bryster.
Smart av deg å tenke helse!! Det er viktigst!

 
Yvonne

Yvonne

8 augusti 2008 14:18

Jag har alltid avundats de som haft större byst än mig själv. Har varit platt som ett plank, alltid. Enda gången jag varit nöjd är när brösten varit större tack vare garaviditet och amning.
Men nu har kilon kommit till och jag är inte lika platt längre, mera nöjd. För jag kan förstå nu att de kan ge mycket besvär med ryggen och annat, de stora brösten.

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 augusti 2008 19:45

yvinne: Det har sine fordeler med svangerskap og amming.... Hører enkelte som slanker seg mye, de fortviler over at brystene forsvinner også-..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards