Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Norsk finaleplass i Melodifestivalen

Av sissi-mor - 20 maj 2008 23:07


Ja, da kom i alle fall Norge med til finalen i årets melodifestival. Jeg synes vi hadde en fin sang, men det var ikke den sangen JEG trodde det var da...Så mye følger nå jeg med, da.

Artig var det at også Finland kom med, selv om jeg ikke likte sangen deres i det hele tatt.

Ellers var det et utrolig lavmål på bidragene i kveldens finale. Merkelige sanger og "sceneshow"

Jeg synes Melodifestivalen var mye bedre før.

Artig bare det at vi er i finalen da:)

Fullt fortjent er det også

 
 
Anneli

Anneli

21 maj 2008 07:10

Jag var SÅ nervös när de INTE hade läst upp Norge. När de väl gjorde det skrek jag bara rakt ur. Hade varit märkligt om den INTE skulle till finalen. Jag är tacksam att inte kalkonen kom med.

Jag är enig med dig, det var bättre förr.

http://annelius.bloggagratis.se

 
christel

christel

21 maj 2008 08:09

Grattis sissi till finalplatsen. Tyckte själv att Norges bidrag var en av dom bästa, till omed bättre än sveriges. Hon sjöng så fint o texten var så träffande. Hoppas du får en go dag efter den regniga du haft. Va rädd om dig kram från Christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

21 maj 2008 08:35

Anneli: TENK om kalkunen hadde blitt med i finalen! Skandale!! Ille nok at brudene og klesvasken kom med, synes jeg.

christel: Maria som sang for Norge lot tekst og melodi tale for seg. Ikke noen brudekjoler, dansere eller lys som kunne tiltrekke seg oppmerksomhet. Det er vel egentlig en MELODIkonkurranse og ikke et sirkusshow.
Regn i dag også.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards