Direktlänk till inlägg 19 april 2008

Jeg har kost meg i dag

Av sissi-mor - 19 april 2008 18:27


I dag har jeg virkelig kost meg! Jeg har sittet som jeg har gjort så mange ganger før i livet; skrevet brev.

Har hatt godt papir å skrive på, fine klistremerker å pynte med, og deilig te på kannen.

Så har jeg svart på et brev fra Inger Marie her i Norge. Det ble 8 håndskrevne ark. Hun har ventet på svar siden begynnelsen av april, og det er ikke så lang ventetid til meg å være nå for tiden.

Jeg skulle så smått begynne på brev til Vera i Belgia, men siden det var så stille og fredelig rundt meg gikk tiden...helt til brevet var ferdig. Det ble på 7 ark. Ja, jeg skriver på begge sidene av arket.


Jeg tenker ofte at jeg må være veldig kjedelig å skrive med, for jeg er aldri ute og opplever noe.

Aldri på konserter, utstillinger, turer...

Jeg jobber eller strikker....


I blant, men ikke ofte, tenker jeg at det må vel være mer med livet enn det jeg opplever, men jeg orker ikke tanken på å finne ut hva mer det kan være, siden jeg trives med det slik det er.

Akkurat her og nå.


Jeg tror at MENINGEN med livet er å kose seg og leve det som best man kan, slik at man på slutten av livet kan slippe å si "JEG ANGRER PÅ AT JEG IKKE...."


Neste måned kan dessuten JEG fortelle om en tur jeg har vært på også. Jeg kan jo for eksempel fortelle om min flotte tur til Rendalen...i selveste 17.mai helgen:)

 
 
Ingen bild

Lille barn

19 april 2008 22:04

Jeg har også kost meg idag. Sol og bokshopping :)

 
Yvonne

Yvonne

20 april 2008 08:09

Jag blir glad av att läsa att du orkar med lite saker. Det tar länge innan alla krafter kommer tillbaka. Men forsätt att krya på dej!
Kram.

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

20 april 2008 10:17

lille barn: En mor blir alltid glad når hun vet hennes lille barn på den andre siden av landet har det bra:)

yvonne: klarer jo litt mer for hver dag, men dessverre tar det tid. Hosten blir verre utover dagen, og på kveld er den ille. Verker i hals og bryst av all hostingen.

 
eva

eva

20 april 2008 10:50

Det är skönt att leva när man känner att man är nöjd med livet man har. Varför söka efter en massa saker som man tror ska göra livet bättre. Som Baloo i Djungelboken säger: var nöjd med allt som livet ger.... Ha en skön söndag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards