Direktlänk till inlägg 19 april 2008

Her er det som vanlig

Av sissi-mor - 19 april 2008 10:26


Datter A er definitivt blitt sjuk, og hun har sovet på stuen i hele natt-. Hun sovnet på sofaen relativt tidlig i går kveld, og da jeg la meg sov hun så tungt at jeg ikke hadde hjerte til å vekke henne.

Da jeg sto opp i dag sov hun like tungt, men våknet av hunden som bykste ned fra sofaen da jeg kom.

Jeg skal kjøpe meg et par nye gummihansker i dag og dra over sofaen for nå er det så mye hundehår i både 2-og 3 seteren. Da jeg gikk og la meg i går lå Lady så fint oppi hos A(hadde gått oppi mens jeg pusset tennene) og jeg hadde ikke hjerte til å ta henne ned. Ja, jeg vet jeg er inkonsekvent og ambivalent, men et morshjerte kan ofte være det, har jeg merket.


Hunden er veldig kjærlig mot den som er syk, spesielt mot Anine. Det uttrykkes ved at hun omtrent legger seg over den syke, som får følelsen av å bli kvalt av omsorg og varme.... Hun er nå søt også:)

Hun vet når noen er syke og holder seg i nærheten, som for å passe på.

Bildet er fra en annen sykestund for datter A og Lady.

 
 
Ingen bild

Charlotte

19 april 2008 14:00

Jag fann boken för 64 kr på Coop, men jag hoppas den finns kvar på tisdag. M var med och jag hade precis sagt att jag inte hade pengar till ett dataspel på rea, tyckte inte jag kunde köpa boken då. Finns den inte kvar så beställer jag båda från förlaget. Jag har varit ute och gått med Anja och Gunnar, det var trevligt. Hoppas både du och A kryar på er snart. M läser läxor! Hurra det tar sig...

 
eva

eva

19 april 2008 18:05

Det är ju tur att det är någon som är frisk och som kan bry sig om sjuklingarna. Vilken härlig bild på din dotter och hunden. Krya på er. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

19 april 2008 18:25

Lotta: Det ordner seg nok, alt dette jordiske, skal du se:)Hvilken bok var det du fant? Er helt tom i hodet og husker ikke stort. Har skrevet to lange brev for hånd i dag:)

eva: Jeg liker også dette bildet. Det er litt dårlig for det er tatt med mobiltelefonen i dårlig kveldslys. Men det er fint i alle fall:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards