Direktlänk till inlägg 17 april 2008

Jeg blir bare verre og verre

Av sissi-mor - 17 april 2008 09:49


Nå har jeg vært sjuk siden søndag, og jeg blir bare verre og verre. Hadde 39 i feber i natt, og det kjentes ut som 139..minst.


Ringte til legekontoret rett etter at de hadde åpnet, og jeg fikk en time til 10.20

Jeg har ikke bilen i dag, for den tok M. Så jeg må gå det femminuttet det tar til legekontoret- Håper det ikke er folk der, for jeg kommer til å se forferdelig ut når jeg kommer. Svetten renner bare jeg går 5-6 skritt her inne i huset....

Mines ikke sist jeg var SÅ elendig. Det er bra, for det betyr at jeg er sjelden sjuk:)

 
 
Ingen bild

Charlotte

17 april 2008 11:24

Det låter som du fått influensa minst. Hoppas nu att du får medicin direkt så ska du se att du är bättre imorgon. Men för allt i världen gå inte iväg och jobba med detta i kroppen då kommer det som ett brev på posten tillbaka. Krya på dig!! Sänder lite styrkekramar också så kanske det känns lite bättre.
Jag och vovven har varit ute hela förmiddagen, kom in för en stund sedan och så har vi ätit lunch. Nu sover han. Vi gick 5km i skogen, en slinga som jag gått förr. Det var jätteskönt, så nästa gång han kommer blir det matsäck med så ska vi vara ute längre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards