Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Sønnen min er så dyktig:)

Av sissi-mor - 16 april 2008 16:56


Nå har jeg vært sjuk siden søndag formiddag, og har ikke engang TENKT på at klærne i vaskekjelleren ikke blir tatt.

Sønnen min, S, var nede og satte på en maskin i går, den hengte han opp i dag, og satte på en ny. Og dette var helt borte for meg.

Hvordan HAN kom på det; han oppdaget at han holdt på å gå tom for sokker og undertøy - så da var DEN saken klar.

Selv er jeg så sjuk at jeg bryr meg knapt om jeg har sokker eller undertøy...

Jeg synes han er dyktig, for dette med klesvask har aldri vært hans jobb her hjemme. I tillegg har han tatt oppvasken her. han var hjemme med feber i to dager han også..


Av skattepengene SKAL jeg ialle fall kjøpe oppvaskmaskin - med mindre en eller annen annen katastrofe som koster penger inntreffer. Og det kan du banne på at det kommer til å gjøre!!

Hosten er fremdeles ille, og temperaturen er igjen 38,8. Ikke mye, men den går ikke ned til tross for paracet heller. Får se det an til fredag, og så får jeg heller kontakte legen. Men jeg er nok frisk til da, tenker jeg.


Datter A sitter og ser RINGENES HERRE, hun bestilte trilogien for noen dager siden, og nå er hun i Orlando Bloom-heaven....

hysj,,,,hører dere "åååhhh....så SØT..." fremført med sukkersøt sjelfull stemme så er det min A som er helt henfallen.....

 
 
Ingen bild

Charlotte

16 april 2008 17:13

Åh vad duktigt gjort av S! Det var verkligen starkt och att han inte ens ropade på dig. Hurra för S.

 
Ingen bild

Sissi

16 april 2008 18:36

Lotta: Ikke mye vits i å rope på meg som knapt klarer å gå fra stuen til lillerommet der dataen er... Han er SNART 13, og det ER mulig å sette på en maskin med klær da når han har lært det.
NOEN må gjøre det...men dyktig er han. Dessverre er han ikke så dyktig til maskuline hobbier som andre gutter, og det er jo det som "teller"
Vi får ta det som det kommer.

Skriv CV som den er du! Du var jo vikar i mange, mange år også:) Ta det med.

Hunde og kattespy klarer ikke JEG ta heller:)

 
Yvonne

Yvonne

16 april 2008 19:30

Men nu vill ajg allt att du kryar på dej riktigt ordentligt!
Visst blir en glad när barna gör någon hushållssyssla utan att vara bedda om att göra det...!
Å en gutt te råge på allt! Hurra!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

16 april 2008 20:05

yvonne: Jeg må forsøke å få en time hos legen i morgen for å bli lyttet på, for jeg har ikke blitt bedre i det hele tatt siden søndag.

 
Ingen bild

lille barn

16 april 2008 21:15

Koselig å høre at jeg har så flink en bror. Det er vel den hellige som har slått til da...

 
Ingen bild

Charlotte

17 april 2008 08:20

Nu hoppas jag du mår bättre idag! Jag har vovven idag, idag känner jag mig på bättre humör och det ordnar sig nog allt med tiden. Kollade jobbannonser igår men inget nytt inkommet, ska strax ta en sväng inom där igen. Ha en fin dag, jag och vovven ska på promis om en stund.

 
Ingen bild

Sissi

17 april 2008 09:46

lile barn: ja, det var nok den helligheten som slo til. han har sine sider, DET skal han ha:)

 
eva

eva

17 april 2008 17:18

Vad duktig sonen är, men blev lite full i skratt när jag läste att han kom och tänka på tvätten när han hade knappt några rena strumpor och kalsonger kvar. Det är väl typiskt manligt. Oj,oj det behövs tvättas för att alla kläder är smutsiga, det är då tvättmaskin dyker upp i deras skalle. Ha en bra kväll. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards