Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Sissi-mor gjennomgår en nær-døden-opplevelse

Av sissi-mor - 16 april 2008 10:53


Jeg er så slapp og elendig at jeg orker ikke engang klikke meg inn på de bloggene jeg MÅ lese daglig!!

Jeg har nettopp stått opp, og det er tøffe tak å klare det! Hosten river i halsen, men jeg har begynt å få troen på at jeg skal la være å rive ut lungene ved hvert host nå.

Er veldig svett og varm, men slipper heldigvis de forferdelige frostriene. De kommer bare når jeg skal legge meg om kvelden, og da har  jeg sengen full av varmeflasker.


Ellers så er jeg faktisk i litt bedre form på ettermiddag/kveld enn morgenen.

Sønnen S er på skolen i dag, de skal fotograferes. Klassebilde og portrett.

Datter M er på skolen, som vanlig. Mens datter A ligger med feber og vond hals.

Jeg er så glad for at jeg ikke skal til tannlegen i dag når jeg hoster så fælt. Kunne ikke klart å sitte der med åpen munn uten å få hoste. Jeg har forresten vært så sjuk i det siste at jeg ikke engang har grudd meg til tannlegebesøket.

Stakkars meg.....HOST.....HOST....

 
 
Charlottas

Charlottas

16 april 2008 11:00

Detta låter inte alls bra, du kan prova ingefära utan honung, ta socker istället så blir det inte så starkt. Det lindrar hosta. Krya på dig!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

16 april 2008 11:22

lotta: Jeg liker kanskje ikke ingefær heller.... koker du av den og tilsetter honning da? Har tenkt litt...hostesaft smaker heller ikke godt, men man drikker den allikevel, eller....?

 
eva

eva

16 april 2008 16:44

Usch, vilken hosta. Den hörs ända till Sverige :-) Jag brukar också få en fruktansvärd hosta och det ända som hjälper då är hostmedicin med morfin i, det är gotti-gott-gott :-) Jag har hostat till mig ryggskott och bristningar i revbensfästen. Krya på dig och ta det lugnt. Att dricka mycket är viktigt, men se till att det är rumstempererat så retar det inte lika mycket. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards