Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Hvite Valentinesokker

Av sissi-mor - 15 april 2008 21:11

Så er de heldigvis ferdige; disse hvite valentinesokkene. Jeg tenkte det ville vært morsomt å ha de i hvitt, men jeg har helt fått avsmak på dem, pga det ekle garnet. De virker helt ok å ha på seg da, så det er nok bare noe med meg i selve strikke-prossessen, tenker jeg.


Jeg skal i alle fall aldri kjøpe raggegarn på Nille noe mer, for makan til ekkelt sokkegarn å strikke med skal du lete lenge etter.

Kunne nok med fordel ha strikket med en halvstørrelse mindre på pinnene, men det ble nå ikke slik på disse.

Husker ikke hvilken str jeg brukte, og orker ikke gå og sjekke heller. Er bare glad disse er ferdige:)

 
 
Charlotte

Charlotte

16 april 2008 07:38

Sockarna är söta, men jag förstår dig angående garnet, jag hittade ett garn som inte alls var roligt att sticka med och det köper jag aldrig igen. Nu minns jag inte vad det hette, men jag känner nog igen det om jag ser det igen. Idag är det halvdag i skolorna här, på gott och ont. M är sur för att han måste plugga och inte får vara ledig. Det är snart slut så då får han vara ledig innan gymnasiet börjar i höst. Fast han pratar om att skaffa sommarjobb, men jag vet inte var. Har man inte kontakter så är det svårt att få när man bara är 16 och konkuransen är hård där vi bor. Det löste sig med tån till sockan, ska prova dem nu på morgonen så får jag se om jag helt enkelt har det så eller repar upp igen. Tycker hela sockan ser lustig ut.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Xena

16 april 2008 09:37

Ännu fler fina sockor..
Jag blir avundsjuk.
Du måste vara otroligt snabb på att sticka?
Jag själv kan inte alls..
Kram
Xena

 
Ingen bild

Sissi

16 april 2008 10:48

Charlotte:Jeg glemte helt av å sjekke det uttrykket i mønsteret til deg i går!
Siden M er så fast bestemt på sommerjobb skal du se han klarer å finne noe:) er det ingen gartnere eller noe slikt da, rydde og slikt i parker...ryddegutt hos matvarebutikker...HVa med å sette opp lapper på butikkene at han er ledig for hagearbeid, diverse slike saker? Lufte hunder...?

 
Ingen bild

Sissi

16 april 2008 10:49

Xena: Akkurat nå klarer jeg ikke annet enn å sitte her da, for dersom jeg er i aktivitet hoster jeg noe forferdelig. Tror ikke jeg er noe spesielt snar til å strikke...men holder på med det hver gang jeg setter meg ned, om enn så for et minutt....

 
Ingen bild

Sissel

1 juli 2008 08:54

Hei. Blir såå inspirert av å lese i bloggen din :-) Siden jeg hadde så mange andre prosjekter på gang, tipset jeg søsteren min om disse fine valentinsokkene. Nå er hun på ferie hos min kjære oldemor på 86, og nå sitter begge i Lofoten og strikker valentinsokker i finværet. God strikkesommer ønskes deg fra Malvik utenfor Trondheim.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards