Direktlänk till inlägg 14 april 2008

Grønne Fabel sokker

Av sissi-mor - 14 april 2008 14:12

Selv om formen ikke er helt på topp i dag har jeg klart, litt etter litt, å avslutte siste sokken i det grønne Fabelgarnet.

Dette er første gangen jeg strikker med bambuspinner, og det skal i alle fall ikke bli siste. Veldig uvant til å begynne med, men jeg skal fortsettem med dem når jeg har rett garn til de pinnene jeg har.


Fargene på sokkene er litt skarpere enn jeg fikk frem med mobiltelefonen. Og de er skikkelig fine, disse fargene her:)

 
 
Tänk om jag hade tänkt på det....

Tänk om jag hade tänkt på det....

14 april 2008 15:58

Sockorna har kommit till mig idag! Tack Sissi för dom! Helfina!
Hade jag inte haft så bråttom skulle jag ha köpt dessa gröna av dej också! Äldsta tösen älskar grönt!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 april 2008 16:40

Jeg er glad for at sokkene falt i smak:)

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

14 april 2008 16:56

DU ÄR SÅÅÅÅ OTROLIGT DUKTIG, jag hoppas att du kontrollerar om det finns möjligheten att starta en blogg där du kan ha en strumpblogg och sälja.

Det är tragiskt med Engla och hennes föräldrar man blir alldeles sorgsen av allt som sker.


Jag själv blir nog inlagd på psyk i morgon för jag mår inte alls bra, lite oroligt för jag har aldrig legat där och jag har slltid nekat tillmedicin mot depression men ska även prova det.

Men jag lär nog hinna att skriva lite innan dess/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 april 2008 19:29

Dockmamman: Jeg ønsker deg alt godt i tiden som kommer. Du har hatt utrolig mye å slite med i det siste, så skjønner godt at du trenger hjelp til å komme deg opp igjen.
men du er sterk, og klarer dette:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards