Direktlänk till inlägg 13 april 2008

42-åring tilstår drapet på Engla (10)

Av sissi-mor - 13 april 2008 19:14

Etterforskningslederen opplyser til VG Nett at 42-åringen har tilstått drapet på den savnede tiåringen i avhør. Mannen har også tilstått drapet på Pernilla Hellgren i Falun i juni i 2000.

Pressetalsmann Sven-Åke Petters i Dalarna-politiet opplyser dette til VG Nett.

Etter avhøret har mannen blitt kjørt til et sted der han skal vise hvor den døde 10-åringen er gravd ned.

Ytterligere informasjon vil ifølge politiet bli gitt på en pressekonferanse mandag klokken 10.Dette leser jeg nå på www.vg.nett 


***   ***   ***


KUNNE han ikke latt lille Engla fått bli mer enn 10 år? Jeg håper at han ALDRI ser utsiden av et fengsel i igjen, men at han blir sittende så lenge det er liv i ham.Tenker også på dem som har fått VISSHET om at deres datter ble drept i 2000.Kan ikke begripe hvordan mordere kan leve med seg selv i vissheten om hva de har GJORT!!

 
 
Charlotte

Charlotte

13 april 2008 19:25

Det står inget om det i de svenska tidningarna att han har erkänt, märkligt. Men fan och hans mormor varför kan inte sådana som denna man bli inlåsta för gott. Visste du att han har en flickvän som är thailändska! Det säger en hel del om man som karl hämtar hem någon från det landet, en som inte kan protestera. Varför fick inte den lilla Engla få växa upp... vet du Sissi, jag är så less på alla idioter som går omkring på våra gator... vet inte om du ska publicera denna kommentar för då får jag väl någon knäppis i Sverige på mig. Suck...

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

13 april 2008 19:31

lotta: Jeg publiserer, for jeg tror ikke det er mange som er uenige. I alle fall har vel både du og jeg samme rett som andre til å si hva vi mener.
Samme type idioter går rundt på norske gater, sikkert både danske og finske også, for den del.

 
Charlotte

Charlotte

13 april 2008 20:04

Jo visst är det så knäppisar finns över allt. Just nu är jag bara så känslig för allt som händer att jag blir helt uppgiven... jag läste just i aftonbladet att han erkänt. Tänk dig, att gräva upp sin 10-åriga mördade dotter. Den känslan går nog aldrig att förstå. Vad fan har alla dessa pedofiler på nätet att göra och lura små oskyldiga barn? Kunde han inte erkänt direkt, så att Englas mamma åtminstone hade sluppit leva en vecka i ovisshet. Trodde han verkligen att han kunde komma undan. Varför är inte världen som i en Barbapappas värld... eller någon annan underbar tecknad serie?????????? Jag känner att jag snart inte vet vad jag ska känna och tänka... herregud... ju äldre jag blir desto mer uppgiven blir jag visst över allt som händer. Nu orkar jag nog inte mer...

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

13 april 2008 20:16

Lotta: Nei, hva skal man si når det ikke finnes ord som strekker til?
Jeg håper Englas mamma med tiden kan finne trøst i at hun har en grav å gå til...jeg tror jeg kanskje skulle likt å VITE...
Vet ikke...

 
Meja

Meja

13 april 2008 22:07

Jag läste också om det fruktansvärda dåd som han begått och ryser vid tanken. Det är så fruktansvärt.

http://mitt-liv.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

14 april 2008 09:20

God morgon, hoppas du mår bättre idag. Jag har vovven på fötterna. Jag vet inte hur jag ska göra idag, jag behöver gå och köpa en sträng till fiolen men jag kan inte ta vovven med mig. Båda pojkarna slutar sent idag det är typiskt. Tror jag helt enkelt gör så att när U hämtar sin hund så går jag bort till musikaffären här och hör om de har. Om inte får jag åka till den andra. Annars inget nytt här. Tidningen hade stora rubriker och stor artikel om Engla idag. Sorgligt det hela.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 april 2008 09:55

Meja: Det er helt forferdelig, dette her. Og så viser det seg at han til og med har drept FLERE...

Lotta: BLir mere tid hjemme alene jo lenger tid ungene er på skolen:)
Kos deg og nyt dagen.
Får du noe for at du passer hunden?

 
eva

eva

14 april 2008 13:05

Bra att mannen erkänt mordet på Engla, så slipper hennes familj sväva i ovisshet längre. Tyvärr får inte sådana här brottslingar något långt straff. Det är värre att förskringa pengar, än att mörda, ibland i alla fall. Om man ser till straffen de får. Ha en bra dag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards