Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Victoria kontra Mette Marit

Av sissi-mor - 13 april 2008 18:04

Dette står å lese under bildespesialen i www.dagbladet.no


KONGELIG GLAM: Svenskenes prinsesser er kjent for sine pompøse kjoler og i går stilte Victoria i en todelt kreasjon: silkeskjørt med mye stoff og topp belagt med blonder. Mette-Marit hadde valgt en sofistikert og fotsid kjole med A-formet jakke over.

Foto: SCANPIX


Jeg skjønner ikke hvordan den norske kronprinsessen nesten alltid klarer å se ut som et bomsete oppheng når hun pynter seg.

De trekvart lange ermene på hennes klær får det til å virke som om hun har valgt å ta på seg klær som er 5 str for små...

Hun som er høy og tilsynelatende slank kunne sett så FLOTT ut....og hun har økonomi til å velge det beste, har tilgang på rådgiving og stylister må man tro...Og TENK om hun kunne latt håret få bli pyntet og stelt for en gangs skyld!!! Hun ville blitt vakker!!


Så er Sveriges Victoria kledt i 3/4 lange ermer....snakker vi om stil og eleganse.....eller STIL OG ELEGANSE ??


Ja, BEGGE DELER!


Hun kan kunsten å kle seg, og stelle håret til anledningen hun er kledt til; denne her kan dere være stolte av!

 
 
Meja

Meja

13 april 2008 22:09

Wow, vad vacker vår Kronprinsessa är på denna bild! Nog för att hon är det helt naturligt men detta var verkligen passande på henne, både klädsel och frisyr!

http://mitt-liv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 april 2008 09:57

Meja: Ja, er ikke Sveriges kronprinsesse vakker? Jeg håper nå bare at hun skal få¨gifte seg og starte sin egen familie snart...hun bli jo ikke akkurat YNGRE med årene heller.... Hennes biologiske klokke tikker vel også....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards