Direktlänk till inlägg 12 april 2008

Luftpolsterwolle og bambuspinner

Av sissi-mor - 12 april 2008 16:10


Jeg har sittet og sett litt inne hos www.maudsgarn.no og der er det alltid mye fristende. Intet unntak denne gangen heller.


Jeg har nettopp begynt å strikke med bambuspinner, og de er helt eventyrlige:)

Planen er at jeg skal bytte ut mine gamle med bambus etter hvert, så jeg tenkte jeg skulle sjekke ut litt hos Maud nå.


Jeg falt for fristelsen til å bestille to nøster Luftpolsterwolle, fordi at det ser veldig behagelig ut. Nydelige farger som skal bli sokker til meg selv:) og så bestilte jeg to par strikkepinner, nr 3 og nr 4. Det er stort sett de størrelsene jeg bruker når jeg strikker.

Så da har jeg det jeg trenger:)


Er det ikke vakre farger på garnet jeg bestilte??  Håper bildet er ganske nøyaktig i forhold til virkeligheten. Jeg skulle IKKE ha garn, men falt for denne fargekombinasjonen - jeg som egentlig ikke liker verken blått eller lilla...

 
 
Charlotte

Charlotte

13 april 2008 09:16

Glöm inte att berätta hur garnet var att sticka med, hur många nystan gick det åt till ett par sockar. Färgen är jättefin.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

13 april 2008 13:23

Lotta: Jeg skal nok la alle som leser bloggen få vite hva jeg mener når den tid kommer. Her sendt inn bestilling, men har ikke fått faktura på mail enda. Når den kommer legger jeg det til betaling i nettbanken, og så sender de varene når de har fått pengene.
Det har faktisk pleid å gå veldig raskt, det er en veldig bra service hos Mauds garn:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards