Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Bambuspinner og strikkegarn

Av sissi-mor - 10 april 2008 19:34

I dag har jeg kjøpt mine første bambuspinner, og jeg er kjempespent på å prøve dem!!

Jeg har hørt så mye om dem og i dag bestemte jeg meg for å kjøpe et par. Valgte et par i str 2.5, siden jeg strikker mye med tynt garn.


Og så kjøpte jeg meg 6 nøster FABEL, tre i turkis og tre i limegrønn. Jeg får to par sokker av tre nøster, så nå har jeg arbeid veldig lenge. Det store nøstet ONline er vel nok til et par voksen og et par barnesokker, sies det.


Nå skal FØRST gjøre ferdig de sokkene jeg alt har på pinnene, for jeg tar frem de nye bambuspinnene og legger opp med GRØNT Fabel-garn


..........................(eller jeg legger opp med nygarnet og prøver nypinnene).................

 
 
Ingen bild

Sindre Den Hellige

10 april 2008 19:53

høres spennende ut spør du meg.. Fint garn navn å. FABEL

 
Charlotte

Charlotte

10 april 2008 19:59

Vackra färger. Fabel är så härligt att sticka med, lycka till med bambupinnarna jag har ett par i storlek 5-7 någonting men jag gillar dem inte. Kanske de är bättre när de är tunna.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

10 april 2008 21:29

Fint garn, fundera på idén jag hade/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

10 april 2008 21:51

Sindre: jeg tror jeg dør av latter. SINDRE DEN HELLIGE du, din tosk:)

Lotta: Jeg liker faktisk Fabel BEDRE enn OPAL.. Er mer uviss på hva jeg synes om strikkepinnene! De er liksom så myke på en måte, og utrolig lette. Jeg skal gi dem en sjanse.

Dockmamman: Jeg tror det blir for dyrt å selge til utlandet pga gebyr ved veksling. Ikke mye vits i å selge for 125 kroner dersom gebyret kommer på 200.... Jeg skal se HVA gebyr i min bank vil bli før jeg bestemmer meg videre.

 
Charlotte

Charlotte

11 april 2008 08:45

Det är alltid dyrt att köpa från utlandet, jag hittade ett alfabet i Norge till min QK men det blev så dyrt med alla avgifter att jag avstod. Jag tänkte ha beställt garn från Mauds Garn men när jag räknade på det så var det inte ens rimligt att göra det. Det skulle bli väldigt dyra sockar. Angående Opal måste jag hålla med dig, Fabel är bättre att sticka med och jag tycker mönstret blir finare. Det opal jag stickar med nu har så breda ränder. Dumt att jag köpte två nystan av det men i olika färger, kan ju hända jag gillar det andra nystandet bättre. Jag ska nog gå och se om jag kan få tag på bambupinnar för nu blev jag nyfiken på dem igen.

http://hppt://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 april 2008 10:26

Charlotte: Jeg hadde jo lyst å bestille billig og fint garn fra Sverige, men PORTO var 250...klart jeg ikke hadde råd! Vi har fint nok garn her hjemme egentlig. Spesielt etter at jeg fant Fabel.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards