Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Poirot - collection 9

Av sissi-mor - 10 april 2008 09:20

I går kom denne i posten, og det vil si mange timer kos foran tv! Dette er en av de seriene jeg samler på, og nå ser jeg at datter A også begynner å få sansen for Poirot. Hun har til og med begynt å lese en av Agatha Christie sine bøker om ham!!!

 Filmene kjøper jeg som vanlig hos cdon.com på grunn av at de er effektive og rimelige - og så kan jeg bestille AKKURAT når det passer meg:)


 Dette står det om denne samlingen:

David Suchet spiller rollen som Agatha Christies gåtefulle, eksentriske og ekstremt intelligente Hercule Poirot.

Poirot havner stadig midt oppi uforklarlige mysterier med sin gode venn og kollega, den trofaste kaptein Hastings. Overalt hvor de befinner seg tar de opp kampen mot mordere, tyver og bedragere i kompliserte og intrikate forbrytelser i kjent Agatha Christie stil.

Denne dvd-en inneholder hele 5 timer med spennende krim, fordelt på 6 frittstående episoder om Poirot.

Collection 9 inneholder:
Plymouthekspressen

Vepsebolet,

De to ledetrådene

Tyeriet av den kongelige rubin

Mysteriet i jakthuset

Eventyret om den egyptiske graven

 
 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

10 april 2008 09:32

God morgon
om du vill så kan du länka till http://www.gratefulness.org/candles/candles.cfm?l=sve&gi=mkrs det är att tända ett ljus för Engla och hennes familj/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

10 april 2008 09:51

Vad kul, hoppas den är bra. Jag gillar Miss Marple också.

 
Ingen bild

Sissi

10 april 2008 09:58

Dockmamman: Jeg var inne på din side og så det:) Håper de finner henne, selv om hun neppe lever enda.

Lotta: Jeg liker den "gamle" Miss Marple best, Joan Hickson, og ikke like godt hun nye som jeg ikke kommer på hva heter; Jo, Geraldine McEwan tror jeg. Men hun ER bra, hun også. Anine liker henne best:)

 
eva

eva

10 april 2008 15:40

Hejsan! Javisst är Agatha Christies böcker och filmer bra. Kan inte bestämma mig för om Poirot eller Miss Marple är bäst. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

10 april 2008 19:30

eva: Det går nesten ikke an å velge mellom de to. Sier som Ole Brumm (Nalle Puh heter han vel i Sverige) JA TAKK; BEGGE DELER :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards