Direktlänk till inlägg 8 april 2008

Pus passer på

Av sissi-mor - 8 april 2008 14:51

Slik sitter Pus stort sett hele tiden når hun ikke ligger og sover et sted.

I det siste har hun begynt å legge seg under badekaret...er vel godt og varmt der.

Regner med at hun og den andre katten, Nikko, gleder seg over våren nå! De er forferdelige til å ta småfugler, så vi har forlengst sluttet å ha fuglebrett utenfor vinduet. Kornband til jul kan vi heller ikke ha.....vi prøvde, men kattene satt forventningsfulle under og ventet....


Lurer på en sak:

- hvorfor kjøpe all den dyre kattematen når de foretrekker mus og småfugler....

- hvorfor servere nytt vann inne daglig, i rene skåler, når de går rett ut og drikker fra sølepytter....


Ja, de kattene, de gjør som de vil. Våre katter klarer utmerket godt å fjerne skinken på brødskiven min( mens jeg går og ordner teen) slik at bare tomat og agurk ligger fint igjen på brødet.

Og så kommer DET uinteresserte blikket da, når jeg med streng stemme sier "PUS! Fy deg!" Så sover hun så godt med skinke i magen...oppå bordet om hun får velge selv.

 
 
Yvonne

Yvonne

8 april 2008 14:59

Har du funnit bilden...?

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 april 2008 15:00

Yvonne: Minnes å huske at den isen de solgte rett etter at vi kom av båten da vi skulle til Skansen(er det ikke det det heter da...) var veldig god. Vaniljeis og blåbæris.
Det var sommeren 1993....for A var baby... Tiden går så fort!!

 
Yvonne

Yvonne

8 april 2008 15:02

Ja visst ! Där kom bilden! Kanske var min dator som inte hängde med riktigt....
Vilken snygg katt, ser ju himla go ut där den sitter . De har allt lite speciella ställen. trisse han vakar över ena fåtöljen i tv-rummet. Sitter någon i den så håller han koll på den personen ...och vi har testat vad som händer om den går där ifrån....Han tar den direkt. Blir han sedan bortlyftad så börjar det om igen från början....till slut är det natt, tv:n stängs o han får äntligen ha den ifred!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 april 2008 15:49

Yvonne: Jeg GLEMTE å legge til bildet den første gangen, for den andre katten sto ute i gangen og hylte for å komme seg ut.
Jeg sier deg en ting; den katten kan vekke døde!

 
eva

eva

8 april 2008 20:15

Min katt VÄGRAR att äta matrester om jag häller upp det i hans skål på golvet. Men han kan däremot slicka karotterna där maten har legat. Och fastän jag ser spår efter han på köksbordet ( där han inte får vara ) så blånekar han och tittar på mig med sina oskyldiga ögon. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
christel

christel

8 april 2008 21:08

Så gott med våren Sissi o vilken go katt du har, e så fin där på bordet.
Såg att du frågade på min blogg om jag ska ta tabletter eller intravenöst när jag ska få mina cellgifter. Jo då det blir 6 behandlingar intravenöst genom en porta cath som jag fått inopererat vid vänster nyckelben och varje behandling är på sjukhuset o tar 2 till 3 timmar om allt går bra. Efter 6 behandlingar är det behandling med ett annat medel också intravenöst i 1 års tid också det sker på sjukhus. Lång lång o kämpig behandling. Va nu rädd om dig Sissi kramar från Christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

9 april 2008 07:19

Hihi, vilken kisse. Men det är bra att de inte äter bara kattmat, när vi hämtade vår kisse så sa de att han var allätare och jag kanske säga att vi blev blåsta för det var det sista han var *Ler*

Men han är go och fin och mörkrädd*Ler*

He en bra dag så återkommer jag under dagen/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

9 april 2008 08:25

eva: Ingen av de to kattene våre har lov på bordet, men det er ikke lett å få en katt til å gjøre noe den ikke vil...

christel: ja, jeg skjønner du står foran en lang og komplisert behandling. men det er nå bra at de KAN behandle:)
Ta vare på deg selv, vennen min:)

Dockmamman: Kattene våre var kresne på maten helt til vi fikk hund. Nå spiser de all slags hundemat også, bare de kommer før hunden til maten HENNES...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards