Direktlänk till inlägg 8 april 2008

For en GLEDELIG overraskelse dette er ! !

Av sissi-mor - 8 april 2008 13:19

Var ute og gikk med hunden, og i det fine været skulle jeg og datter A spandere på oss hver vår is. (merkelig det er SÅ stor forskjell på språkene at det heter GLASS hos dere!)

Jeg er ikke noe is-menneske, men tenkte at NOE må jeg vel finne...


SOL IS er tilbake!

En av de yttert få isene  jeg liker, den er fra Diplom Is. For noen år siden forsvant den bare ut av sortimentet, og jeg kontaktet dem og etterlyste isen HVERT år....

Og nå er den her.

Om det er Diplom Is å få i Svergie, så anbefales denne. 13 kroner er passe, og isen er passe stor.

Dette skriver Diplom Is selv om den:

Vaniljeiskrem med solbærrippel. Overtrukket med sjokolade.

Videre står det:

Relansering

På bakgrunn av sterk etterspørsel fra det norske folk har vi valgt å relansere favorittene Sol-is og Royal Trippel. Velbekomme!

 
 
Dockmamman

Dockmamman

8 april 2008 13:37

Mm, vad gott det ser ut, jag är ingen glassmänniska men jag har barnen som kan äta hur mycket som helst. Nu ska jag ju inte äta dessa sötsaker för jag har bestämt mig för att gå ner i vikt.

Men min karraktär är så dålig det finns för mycket gott att äta *Ler*

Jag är en sockermänniska, jag är en sådan som sockrar maten nästan varje dag, jag smyger till och med det *Ler*

Ha en trevlig dag och ät en glass för mig med/Kram

http://garnmoster.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

8 april 2008 13:51

Jag vet att det har funnits Diplom is här också, men just nu kan jag inte komma på var jag såg det sist. Kanske någon annan vet. Jag har varit ute med vovven i nära 2 timmar på morgonen och nu var vi ut 15 minuter i regnet. Jag begriper inte varför det måste regna varje gång vovven är här hos oss. Om ett par timmar ska jag hämta M men då får vovven stanna hemma med T. Det ska nog gå bra.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 april 2008 14:06

Dockmamman: Jeg prøver å unngå snacks og søtt i hverdagen, men det er ikke lett - og kiloene kommer FORT...

Lotta: Var ute i en times tid vi, og koste oss med is:)

 
Xena

Xena

8 april 2008 14:30

Jag är inte heller någon stor glass älskare men jag tar gärna en stor mjukglass ibland på sommaren.
Ännu har inte glass suget kommit men det kommer väl när solen blir lite varmare.
Ha det gott vännen
Xena

http://stollan.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

8 april 2008 14:58

Visst är det gott med en glass!
Ni är bra på glass i Norge tycker jag, den är oftast fylligare i smaken än våra.


Har jag riktigt lust på glass köper jag en Dajmstrut, men det brukar oftast räcka med någon som är mindre, kanske en päronsplitt eler något i den storleken...
Gott är det!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 april 2008 15:51

yvonne: Jeg elsket is da jeg vokste opp, og kunne aldri få nok. Når jeg kjøper meg is nå har jeg så lett for å "glemme" at en LITEN is er MER ENN NOK....

 
eva

eva

8 april 2008 20:11

Diplom-glass finns i vissa delar i Sverige. Någon glass finns tyvärr inte :-( på min matplan, så jag vet inte hur jag ska överleva sommaren. Det blir väl till att röra ihop en smoothie eller två istället. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

9 april 2008 08:28

eva: Hadde det vært mulig, kunne du fått mine rasjoner med is, dersom de kunne blitt smuglet inn på din matplan! Jeg spiser veldig lite is, så det ville ikke vært noe tap for meg.
Vi kjøpte blender sist sommer, og du verden så masse smoothies vi laget. Det er BEDRE enn is:)
Ha det godt!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards